Marketingová komunikace vybrané firmy - Hamleys
Marketing communication of Selected Organisation - Hamleys Toy Shop
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Jílek Jan
Supervisor
Joudalová Barbora
Opponent
Zavadil Pavel
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíDefended
2017-02-14Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační nástroje firmy Hamleys, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci komunikačního mixu, které může firma Hamleys implementovat do svého plánování. Teoretická část se zabývá metodou STP a komunikačním mixem, tedy jednotlivými komunikačními nástroji, budováním značky a měřením efektivity komunikace. Praktická část obsahuje představení sledované firmy, analýzu jejího marketingového výkonu a analýzu konkurenčního prostředí. Dále se zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření, jehož výsledky byly východiskem pro určení efektivity jednotlivých marketingových nástrojů. Na závěr praktické části jsou sepsány návrhy na zlepšení komunikačního mixu na základě zjištěných dat a informací. The aim of this diploma thesis is to analyse the communication tools that are used by the company Hamleys. The thesis analyses their efficiency and proposes improvements in the communication mix which can be implemented into its strategic plan. The theoretical part studies STP method and communication mix (communication tools), brand building and measurement of communication efficiency. The practical part contains a presentation of the company, analyses of its marketing and analyses of a competitive environment. Furthermore, it deals with the evaluation of a survey of which results were a basis for setting the effectiveness of various marketing tools. At the conclusion of the practical part are presented suggestions for an improvement of the communication mix based on studied data and information.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [895]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Author: Eva Chaloupková; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ... -
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Analýza a rozvoj marketingové komunikace ve vybraném podniku
Author: Denisa Márová; Supervisor: Horejc Jan; Opponent: Simonsen Pavla
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-23)Tato diplomová práce zkoumá problematiku marketingové komunikace. Práce začíná teoretickým přehledem klíčových marketingových pojmů, včetně SWOT analýzy a efektivního využití komunikačních nástrojů. Praktická část zahrnuje ...