Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan of Selected Company



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorBarešová Štěpánka
dc.date.accessioned2017-06-07T16:08:17Z
dc.date.available2017-06-07T16:08:17Z
dc.date.issued2017-01-05
dc.identifierKOS-593779838205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69941
dc.description.abstractCílem této práce je sestavení marketingového plánu konkrétní společnosti pro následující rok. Tato společnost se zaměřuje na výrobu a prodej luxusních skleněných instalací a dekorativních svítidel do celého světa. Teoretická část se zabývá problematikou tvorby marketingového plánu a jeho specifik v luxusním odvětví. V praktické části se zaměřuji na sestavení plánu a aplikaci teorie na podnik v reálném prostředí. Tato část obsahuje především interní a externí analýzy, specifikaci marketingových cílů, strategie a akční plán k jejich provedení. V závěrečné části jsem navrhla způsoby kontroly a provedla konečné shrnutí práce.cze
dc.description.abstractPurpose of this thesis is to create a marketing plan for specific company for next year. The company is focused on producing and selling luxury glass installations and decorative lights worldwide. Theoretical part reviews existing approaches and issues related to a marketing plan and its specifics for luxury brands. In practical part, I create such plan for selected company and apply theoretical knowledge to its environment. This part comprises of internal and external analysis, specification of marketing goals, strategies and action plan for their fulfillment. The plan is concluded with controlling approach and summary of the whole thesis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing, marketingový plán, marketingový mix, situační analýza, luxusní značka, online marketing.cze
dc.subjectMarketing, marketing plan, marketing mix, situation analysis, luxury brand, online marketingeng
dc.titleMarketingový plán vybrané organizacecze
dc.titleMarketing Plan of Selected Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-14
dc.contributor.refereeŠtěpánek Petr
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam