Show simple item record

Creating of marketing plan fpr producer of sliding gauges



dc.contributor.advisorŽáček Vladimír
dc.contributor.authorPetránková Lucie
dc.date.accessioned2016-05-13T16:18:56Z
dc.date.available2016-05-13T16:18:56Z
dc.date.issued2015-12-15
dc.identifierKOS-587864684205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64512
dc.description.abstractDiplomová práce nese název Tvorba marketingového plánu pro výrobce posuvných měřidel. Cílem této práce je zpracovat marketingový plán pro společnost SOMET CZ na základě analýzy sekundárních dat společnosti a dotazníkového šetření a to konkrétně pro produkt posuvná měřidla. Dalším cílem je zhodnocení produktů a celkového vnímání společnosti zákazníky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu, která je doplněna vlastními názory a výstupy autorky, oproti tomu praktická část analyzuje současný marketingový plán produktu společnosti. Analýza je zhotovena za pomoci sekundárních dat společnosti a dotazníkového šetření, kdy jsou na základě zjištěných informací navržena možná zlepšení.cze
dc.description.abstractDissertation´s Thesis is titled Creating of marketing plan for producer of sliding gauges. The aim of this Thesis is to evaluate and create a marketing plan for SOMET CZ company especially for sliding gauges. Then evaluation of customer´s perception of company. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on scientific literature, which is supplemented by my own ideas and outcomes and contrary to the practical part analyses the current marketing plan for the product company. The analysis is made with the secondary data and questionnaires survey, and the information obtained provides a basis for suggesting possible improvements.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing, SWOT analýza, PEST analýza, marketingový mix, marketingový plán, produkt, cena, marketingové cíle.cze
dc.subjectMarketing, SWOT analysis, PEST analysis, marketing mix, marketing plan, product, price, marketing goals.eng
dc.titleTvorba marketingového plánu pro výrobce posuvných měřidelcze
dc.titleCreating of marketing plan fpr producer of sliding gaugeseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-02-11
dc.contributor.refereeFindová Šárka
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record