Tvorba marketingového plánu pro výrobce posuvných měřidel
Creating of marketing plan fpr producer of sliding gauges
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Petránková Lucie
Vedoucí práce
Žáček Vladimír
Oponent práce
Findová Šárka
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2016-02-11Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce nese název Tvorba marketingového plánu pro výrobce posuvných měřidel. Cílem této práce je zpracovat marketingový plán pro společnost SOMET CZ na základě analýzy sekundárních dat společnosti a dotazníkového šetření a to konkrétně pro produkt posuvná měřidla. Dalším cílem je zhodnocení produktů a celkového vnímání společnosti zákazníky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu, která je doplněna vlastními názory a výstupy autorky, oproti tomu praktická část analyzuje současný marketingový plán produktu společnosti. Analýza je zhotovena za pomoci sekundárních dat společnosti a dotazníkového šetření, kdy jsou na základě zjištěných informací navržena možná zlepšení. Dissertation´s Thesis is titled Creating of marketing plan for producer of sliding gauges. The aim of this Thesis is to evaluate and create a marketing plan for SOMET CZ company especially for sliding gauges. Then evaluation of customer´s perception of company. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on scientific literature, which is supplemented by my own ideas and outcomes and contrary to the practical part analyses the current marketing plan for the product company. The analysis is made with the secondary data and questionnaires survey, and the information obtained provides a basis for suggesting possible improvements.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...