Zobrazují se záznamy 221-240 z 303

    • Diversity management ve vybrané organizaci 

      Autor: Solarová Nikola; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Křivská Anna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Cílem bakalářské práce je navrhnout diverzitní program pro vybranou společnost, který by společnosti pomohl vyrovnat se s problémy rozmanitostí. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je ...
    • Nástroje internetového marketingu vybraného e-shopu 

      Autor: Toufarová Tereza; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Cílem této bakalářské práce je analýza nástrojů internetového marketingu, které jsou vhodné pro e-shop. Zásadním přínosem práce je analýza současného online komunikačního mixu vybraného e-shopu. Dílčím cílem práce bude ...
    • Získávání a výběr zaměstnanců v IT firmě 

      Autor: Vobrubová Veronika; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Němec Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se zabývá získáváním a výběrem zaměstnanců v IT firmě. Cílem práce je prozkoumat proces získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané IT firmě, vymezit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Práce je ...
    • Využití zeleného marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci 

      Autor: Valdmanová Barbora; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Johnová Radka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve společnosti Lifefood s.r.o. a navrhnout možná doporučení pro společnost v oblasti marketingu na základě provedeného marketingového výzkumu. Účelem ...
    • Marketingový výzkum - Mystery Shopping 

      Autor: Vaňková Karolína; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Franková Elizabeth
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Cílem bakalářské práce je seznámení s marketingovým výzkumem a především s konkrétní vý-zkumnou metodou, která nese název Mystery shopping. Dalším účelem je zhodnocení kvality poskytovaných služeb ve vybraných restauracích- ...
    • Zelený marketing 

      Autor: Vodičková Adéla; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Placrová Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Cílem mé bakalářské práce je analyzovat a komplexně popsat zelený marketing, a dále také vše, co se zeleným marketingem souvisí jako například klasický marke-ting, společenská odpovědnost nebo greenwashing. Všechny potřebné ...
    • Podniková etika 

      Autor: Vrtišková Nikola; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Krolupper Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Práce se zabývá etikou, etickým kodexem, a zvláště pak kodexem daňových poradců. Její cíl je analyzovat a definovat pravidla etického chování, dále se práce zabývá informovaností zaměstnanců o etickém kodexu a jejich ...
    • Odměňování a motivace zaměstnanců 

      Autor: Šenková Barbora; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Havel Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Tato bakalářská práce "Odměňování a motivace zaměstnanců" obsahuje v teoretické části výběr a porovnání různých přístupů k uvedené problematice odměňování a motivaci. V praktické části je představena společnost, ve které ...
    • Etika v podnikání 

      Autor: Saslíková Anna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje etice v podnikání. Teoretická část je zaměřena na pochopení etiky jako takové, její stručný vývoj, metody a nástroje, etický kodex, porušování jejích norem a společenské odpovědnosti firem. V ...
    • Personální marketing v kontextu Public Relation 

      Autor: Vojtová Klára; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou personálního marketingu společnnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje dvě hlavní kapitoly, které se zabývají Public Relations ...
    • Sestavení portfolia online marketingových nástrojů pro softwarový Startup Manta Tools, s.r.o. 

      Autor: Plšková Kateřina; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Rákosníková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Cílem Bakalářské práce je analyzovat možnosti použití online marketingových nástrojů pro softwarový Startup pohybující se v B2B prostředí, a následně vytvořit efektivní portfolio marketingových nástrojů pro takovou firmu. ...
    • Interní/externí produktová komunikace 

      Autor: Samiec Zbyšek; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Šňupík Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Cílem bakalářské práce je vytvořit zajímavé a zábavné produktové školení pro prodejce, kde by se seznámili s novými produkty. Práce obsahuje teorii správné komunikace se zaměstnanci, návod, jak správně vytvořit prezen-taci, ...
    • Rozvoj a vedení lidí v multilevel marketingu 

      Autor: Janků Lenka; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Lichtenberk Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj a vedení lidí v multilevel marketingu s cílem zhodnocení nynějších postupů vedení a návrhu nových. Teoretická část se skládá z historie MLM, jeho principů, prodejů a konkretizaci na ...
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Autor: Šlechta Adam; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Benešová Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix konkrétního podniku" je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a ...
    • Start up společnosti a její obchodní činnosti s africkými zeměmi 

      Autor: Mubenzem Dieudonné; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Pošta Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářské práce se věnuje založení společnosti Czech Africa Export, která se zabývá exportní činností z České republiky do afrického kontinentu, přesněji do Demokratické republiky Kongo. Cílem bakalářské práce bude vycházet ...
    • Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb 

      Autor: Ngo Thuy My; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními ...
    • Mystery Shopping 

      Autor: Šilhanová Lucie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, ...
    • Analýza marketingové propagace konkrétní společnosti 

      Autor: Strnadová Kristýna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá společností Yves Rocher, která vyrábí kosmetické produkty s ohledem na životní prostředí. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové propagace společnosti a návrh ...
    • Personální marketing 

      Autor: Truxová Annette; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Zavázalová Vladimíra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Definuje tento pojem, popisuje některé jeho oblasti a nástroje a vysvětluje důležitost jeho uplatňování ve firmě z externího i interního hlediska. Cílem této práce ...
    • Kompetence absolventů FD ČVUT v praxi 

      Autor: Stojaspalová Zdeňka; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Cílem této práce je analyzovat, jakými kompetencemi disponují absolventi magisterských oborů fakulty dopravní ČVUT v Praze, zjistit jaké kompetence považují za klíčové pro zaměstnavatele ve svém oboru studia (včetně toho, ...