Bakalářské práce - 32116
Zobrazují se záznamy 221-240 z 303
-
Diversity management ve vybrané organizaci
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Křivská Anna
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Cílem bakalářské práce je navrhnout diverzitní program pro vybranou společnost, který by společnosti pomohl vyrovnat se s problémy rozmanitostí. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je ... -
Nástroje internetového marketingu vybraného e-shopu
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Cílem této bakalářské práce je analýza nástrojů internetového marketingu, které jsou vhodné pro e-shop. Zásadním přínosem práce je analýza současného online komunikačního mixu vybraného e-shopu. Dílčím cílem práce bude ... -
Získávání a výběr zaměstnanců v IT firmě
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Němec Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Bakalářská práce se zabývá získáváním a výběrem zaměstnanců v IT firmě. Cílem práce je prozkoumat proces získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané IT firmě, vymezit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Práce je ... -
Využití zeleného marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Johnová Radka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve společnosti Lifefood s.r.o. a navrhnout možná doporučení pro společnost v oblasti marketingu na základě provedeného marketingového výzkumu. Účelem ... -
Marketingový výzkum - Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Franková Elizabeth
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Cílem bakalářské práce je seznámení s marketingovým výzkumem a především s konkrétní vý-zkumnou metodou, která nese název Mystery shopping. Dalším účelem je zhodnocení kvality poskytovaných služeb ve vybraných restauracích- ... -
Zelený marketing
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Placrová Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Cílem mé bakalářské práce je analyzovat a komplexně popsat zelený marketing, a dále také vše, co se zeleným marketingem souvisí jako například klasický marke-ting, společenská odpovědnost nebo greenwashing. Všechny potřebné ... -
Podniková etika
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Krolupper Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Práce se zabývá etikou, etickým kodexem, a zvláště pak kodexem daňových poradců. Její cíl je analyzovat a definovat pravidla etického chování, dále se práce zabývá informovaností zaměstnanců o etickém kodexu a jejich ... -
Odměňování a motivace zaměstnanců
; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Havel Vladimír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Tato bakalářská práce "Odměňování a motivace zaměstnanců" obsahuje v teoretické části výběr a porovnání různých přístupů k uvedené problematice odměňování a motivaci. V praktické části je představena společnost, ve které ... -
Etika v podnikání
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Bakalářská práce se věnuje etice v podnikání. Teoretická část je zaměřena na pochopení etiky jako takové, její stručný vývoj, metody a nástroje, etický kodex, porušování jejích norem a společenské odpovědnosti firem. V ... -
Personální marketing v kontextu Public Relation
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Tato bakalářská práce se zabývá analýzou personálního marketingu společnnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje dvě hlavní kapitoly, které se zabývají Public Relations ... -
Sestavení portfolia online marketingových nástrojů pro softwarový Startup Manta Tools, s.r.o.
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Rákosníková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)Cílem Bakalářské práce je analyzovat možnosti použití online marketingových nástrojů pro softwarový Startup pohybující se v B2B prostředí, a následně vytvořit efektivní portfolio marketingových nástrojů pro takovou firmu. ... -
Interní/externí produktová komunikace
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Šňupík Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Cílem bakalářské práce je vytvořit zajímavé a zábavné produktové školení pro prodejce, kde by se seznámili s novými produkty. Práce obsahuje teorii správné komunikace se zaměstnanci, návod, jak správně vytvořit prezen-taci, ... -
Rozvoj a vedení lidí v multilevel marketingu
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Lichtenberk Lukáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj a vedení lidí v multilevel marketingu s cílem zhodnocení nynějších postupů vedení a návrhu nových. Teoretická část se skládá z historie MLM, jeho principů, prodejů a konkretizaci na ... -
Marketingový mix konkrétního podniku
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Benešová Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix konkrétního podniku" je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a ... -
Start up společnosti a její obchodní činnosti s africkými zeměmi
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Pošta Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Bakalářské práce se věnuje založení společnosti Czech Africa Export, která se zabývá exportní činností z České republiky do afrického kontinentu, přesněji do Demokratické republiky Kongo. Cílem bakalářské práce bude vycházet ... -
Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními ... -
Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, ... -
Analýza marketingové propagace konkrétní společnosti
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Tato bakalářská práce se zabývá společností Yves Rocher, která vyrábí kosmetické produkty s ohledem na životní prostředí. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové propagace společnosti a návrh ... -
Personální marketing
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Zavázalová Vladimíra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Bakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Definuje tento pojem, popisuje některé jeho oblasti a nástroje a vysvětluje důležitost jeho uplatňování ve firmě z externího i interního hlediska. Cílem této práce ... -
Kompetence absolventů FD ČVUT v praxi
; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Tureckiová Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Cílem této práce je analyzovat, jakými kompetencemi disponují absolventi magisterských oborů fakulty dopravní ČVUT v Praze, zjistit jaké kompetence považují za klíčové pro zaměstnavatele ve svém oboru studia (včetně toho, ...