ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personální marketing

Personnel Marketing

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Truxová Annette
Vedoucí práce
Šikýř Martin
Oponent práce
Zavázalová Vladimíra
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicích
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Definuje tento pojem, popisuje některé jeho oblasti a nástroje a vysvětluje důležitost jeho uplatňování ve firmě z externího i interního hlediska. Cílem této práce je prozkoumat a posoudit způsob uplatňování personálního marketingu v konkrétní firmě a navrhnout možná zlepšení v jednotlivých oblastech. Teoretická část se zabývá podáním uceleného přehledu o významu personálního marketingu. Obsahuje definici, metody a nástroje jednotlivých oblastí. V případě externího personálního marketingu je to budování značky zaměstnavatele, získávání a výběr zaměstnanců. V případě interního personální-ho marketingu potom interní marketingová komunikace a vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Tyto poznatky jsou využity v praktické části k popisu uplatňování personálního marketingu ve firmě XY. Praktická část je zpracována na základě prostudování interních materiálů firmy a dotazníkového šetření.
 
The main topic of this Bachelor´s thesis is personnel marketing. It defines this term, describes some of its spheres and tools and explains the importance of its use in a company from external and internal aspect. The aim of this thesis is to explore and assess the usage of methods of a personnel marketing in a particular company and suggest possible improvement in individual spheres. The theoretical part is focused on providing a detailed overview in regards to the im-portance of personnel marketing. It contains a definition, methods and tools of each sphere. In the case of external personnel marketing, it means an employer branding, recruitment and selection of staff. In the case of internal personnel marketing, it means an internal marketing communication, education and staff development. These findings are used in a practical part of this thesis to describe the usage of personnel marketing in the company XY. The practical part is processed based on the examination of the internal materials of the company and questionnaire.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76469
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (975.3Kb)
PRILOHA (207.5Kb)
POSUDEK (105.5Kb)
POSUDEK (363.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [322]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV