Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti
Product Innovation Process and Launch Strategy in Selected Company
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Petr Kříž
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Uličná Štěpánka
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá inovací produktu a strategií umístění na trhu. Cílem práce je navrhnout řešení inovace produktu vybraného podniku a následně vytvořit strategii pro umístění produktu na trh. V rámci inovace se práce zabývá také čistou současnou hodnotou původního produktu a návrat-ností investice do inovace. Pomocí potřebných analytických nástrojů je v práci uvedena analýza vnitřního prostředí firmy, makroprostředí a mikroprostředí. V návaznosti na tyto analýzy je vytvoře-na strategie STDP a marketingový mix pro uvedení inovace na trh. Diploma thesis deals with product innovation and market placement strategy. The purpose of this work is to propose innovation of a product and then create market placement strategy. Net present value and returnability of an original investment is included and It creates a base for future invest-ment. Analysis of an internal, micro and macro environment is made via requisite analysis instru-ments. These analyses are starting point for STDP strategy and marketing mix of a market place-ment of a product.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [895]