Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech
Comparison of the Use of Personnel Marketing Tools in Selected Companies
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Gabriela Srbková
Vedoucí práce
Šikýř Martin
Oponent práce
Šimonová Klára
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům o zaměstnání, určit možné nedostatky a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část definuje podstatu a nástroje personálního marketingu, včetně vymezení rozdílu s budováním značky zaměstnavatele a charakteristiky současné generace studentů a absolventů vysokých škol na trhu práce. Praktická část analyzuje využívání on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech ve vztahu k současné generaci studentů a absolventů vysokých škol na trhu práce. Výsledkem práce jsou návrhy a doporučení týkající se zlepšení personálního marketingu ve vybraných společnostech. Bachelor thesis compares the use of on-line personnel marketing tools in selected companies in automotive and mechanical industry with an aim to analyse the use of these tools in a relation to potential occupation candidates, to determine possible drawbacks and to suggest appropriate solutions. The theoretical part defines personnel marketing fundamentals and tools including delimitation of the difference between employer branding and contemporary student generation and university graduates characterisation in the labour market. The practical part analyses utilization of on-line personnel marketing tools in selected companies in relation to contemporary student and university graduate generation in the labour market. The results of the bachelor thesis are proposals and recommendations related to personnel marketing improvement in selected companies.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [308]