ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech

Comparison of the Use of Personnel Marketing Tools in Selected Companies

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Gabriela Srbková
Vedoucí práce
Šikýř Martin
Oponent práce
Šimonová Klára
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům o zaměstnání, určit možné nedostatky a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část definuje podstatu a nástroje personálního marketingu, včetně vymezení rozdílu s budováním značky zaměstnavatele a charakteristiky současné generace studentů a absolventů vysokých škol na trhu práce. Praktická část analyzuje využívání on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech ve vztahu k současné generaci studentů a absolventů vysokých škol na trhu práce. Výsledkem práce jsou návrhy a doporučení týkající se zlepšení personálního marketingu ve vybraných společnostech.
 
Bachelor thesis compares the use of on-line personnel marketing tools in selected companies in automotive and mechanical industry with an aim to analyse the use of these tools in a relation to potential occupation candidates, to determine possible drawbacks and to suggest appropriate solutions. The theoretical part defines personnel marketing fundamentals and tools including delimitation of the difference between employer branding and contemporary student generation and university graduates characterisation in the labour market. The practical part analyses utilization of on-line personnel marketing tools in selected companies in relation to contemporary student and university graduate generation in the labour market. The results of the bachelor thesis are proposals and recommendations related to personnel marketing improvement in selected companies.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82410
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.732Mb)
PRILOHA (3.063Mb)
POSUDEK (362.6Kb)
POSUDEK (354.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV