ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizace věrnostního programu BENU lékárny

Optimization of BENU Pharmacy´s Loyalty Program

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Kristýna Doskočilová
Supervisor
Králová Petra
Opponent
Macourek Michal
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Úvod: Věrnostní program BENU lékárny je sice mezi zákazníky lékáren populární a je dobře strukturován, ale lidé mají s jeho užíváním opakující se komplikace. Cíl: Cílem diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků s věrnostním programem BENU PLUS, identifikace kritických míst programu a následně návrh jeho optimalizace. Metodika: Výzkum je rozdělen na kvalitativní a kvantitativní. Kvalitativní výzkum probíhal prostřednictvím pozorování výzkumné skupiny (n = 10), která zkoušela klíčové funkce věrnostního programu. Kvantitativní výzkum (n = 8 262) proběhl pomocí dotazníkového šetření. Výsledky: Výsledkem dotazníku je, že respondenti jsou spokojeni s věrnostním programem, nýbrž pouze 56 % z nich využívá benefitu uplatňování získaných kuponů v objednávkách. Závěr: Na základě pozorování a následného rozhovoru s výzkumnou skupinou byla stanovena kritická místa programu a navržená optimalizovaná řešení pro veškeré vyskytnuté komplikace. Tyto návrhy jsou též zpracovány do procesních map. Jednodušší fungování věrnostního programu by mělo přispět ke snížení zátěže zákaznické linky. Pro firmu by vyšší využití kuponů znamenalo větší počet objednávek a tedy vyšší obraty. Hlavním přínosem práce je, že návrh optimalizace procesů může firma využít k rozvoji věrnostního programu a tím docílit vyšší spokojenosti svých zákazníků a vyššímu využívání tohoto programu.
 
Introduction: The BENU pharmacy loyalty program is popular among pharmacy customers and is well structured, but people have recurrent complications with its use. Aims: The aim of the thesis is to analyse customer satisfaction with the loyalty program BENU PLUS, to identify critical points of the program and then to design its optimization. Methodology: The research is divided into qualitative and quantitative. Qualitative research was conducted through observation of a research group (n = 10), which tested key loyalty program functions. Quantitative research (n = 8 262) was conducted using a questionnaire survey. Results: The result of the questionnaire is that respondents are satisfied with the loyalty program, but only 56 % of them use the benefit of applying the coupons obtained in orders. Conclusion: Based on the observation and subsequent interview with the research group, the critical points of the program were determined and the optimized solutions for all the complications occurred. These proposals are also processed into process maps. The simpler operation of the loyalty program should help reduce the burden on the customer line. For the company, a higher use of coupons would mean more orders and thus higher turnover. The main benefit of the thesis is that the company can use the process optimization proposal to develop the loyalty program and thus achieve higher customer satisfaction and higher use of the program.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82678
View/Open
PLNY_TEXT (3.137Mb)
PRILOHA (397.1Kb)
POSUDEK (739.0Kb)
POSUDEK (792.5Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [761]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...
  • Analýza marketingového působení Raiffeisenbank, a.s. 

    Author: Daxner Petr; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Rejf Libor
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-31)
    Bakalářská práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Popisuje tvorbu marketingového mixu banky, analýzu pozice podniku na trhu a marketingového působení na klienty. Cílem práce je učinit návrhy a doporučení, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV