Zobrazují se záznamy 161-180 z 1302

    • Internetový prodej osobních automobilů 

      Autor: Tobiáš Forejt; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Mládek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Cílem mé práce je porovnat tradiční metody prodeje s moderními internetovými přístupy a posoudit jejich ekonomické přínosy a potenciální rizika. Ve své práci jsem provedl průzkum mezi prodejci a potenciálními kupci, aby ...
    • Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů 

      Autor: Marian Zámečník; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na průzkum a analýzu nových technologií v marketingu, které se používají v prodeji a distribuci automobilů. Hlavní pozornost je věnována možnostem využití umělé inteligence v marketingových ...
    • Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu 

      Autor: Jaroslav Medulič; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, prodejem a distribucí automobilů značky Kia na českém trhu s důrazem na zavedení nových produktů. Práce analyzuje stávající postupy a technologie společnosti, identifikuje ...
    • Optimalizace SEO pro zvýšení výkonnosti společnosti 

      Autor: Matúš Ondruššek; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Bakalářská práce je zaměřena na problematiku optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Práce se zabývá tím, jak stránku přizpůsobit technicky a obsahově. Práce popisuje, jak pracovat s klíčovými slovy v obsahu a v ...
    • Návrh a implementace inovační marketingové strategie pro vybranou společnost 

      Autor: Karolína Soukupová; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-09)
      Předmětem diplomové práce je tvorba inovativní marketingové strategie pro vybranou společnost, která povede k porozumění tomu, jak efektivně komunikovat s jejími stávajícími klienty a jak oslovovat potenciální klienty. ...
    • Udržitelné chování spotřebitele na trhu módy 

      Autor: Lucie Šimáková; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Diplomová práce se zabývá problematikou udržitelnosti v oděvním průmyslu a vztahem mezi spotřebitelem a módním průmyslem. Rozebrány jsou dopady, které měla pandemie Covid-19 na spotřební chování Generace Z a jak se změnil ...
    • Studie proveditelnosti mezinárodních parkurových závodů ve vybraném jezdeckém areálu 

      Autor: Silvie Brátová; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Vytlačil Dalibor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Cílem diplomové práce je zpracování studie proveditelnosti mezinárodních parkurových závodů ve vybraném jezdeckém areálu a vyhodnocení životaschopnosti projektu. První část diplomové práce se věnuje teoretickému základu ...
    • Zavádění moderních metod vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybraných firmách v prostředí neustálých změn 

      Autor: Zdeněk Štefek; Vedoucí práce: Tomešková Kateřina; Oponent práce: Chmielová Dalajková Iveta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
      Tato práce se zabývá návrhem principů i koncepce moderního způsobu firemního vzdělávání zaměřeného jak na efektivitu vlastního školení, tak na zvýšení přenosu dovedností a vědomostí do reálné praxe oproti běžnému standartu. ...
    • Dopady energetické krize na český automobilový průmysl 

      Autor: Tomáš Pavlík; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Zadražilová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Práce sestává ze tří částí: Teoretická část připomene vliv různých krizí na automobilový průmysl v minulosti, problém enviromentální, materiálové a energetické udržitelnosti a zodpovědnosti, která podnítila inovační vývoj ...
    • Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner 

      Autor: Daniel Štípek; Vedoucí práce: Knihová Ladislava; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku influencera jako obchodního partnera firem či značek. Autor se zabývá etickou otázkou spojenou s transparentním označováním spolupráce mezi influencerem a daným podnikatelským ...
    • Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping 

      Autor: Adéla Nováková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, ...
    • Metodika implementace TISAX pro dodavatele automobilového průmyslu 

      Autor: Lenka Králová; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
      Cílem této diplomové práce je navrhnout metodiku implementace TISAX® pro dodavatele z oblasti automobilového průmyslu tak, aby tento systém a jeho udržování garantovaly maximální kybernetickou bezpečnost informací a dat. ...
    • Inovační metody vzdělávání a rozvoje pedagogických pracovníků 

      Autor: Adam Gaisler; Vedoucí práce: Tomešková Kateřina; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
      Diplomová práce se věnuje inovačním metodám vzdělávání a rozvoje pedagogických pracovníků na vybrané základní škole. Cílem práce je posoudit stávající stav, analyzovat nastavené prostředí v rámci vzdělávání a rozvoje ...
    • Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu 

      Autor: Eliška Došková; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ...
    • Komparace nástrojů počítačové podpory v kontextu časového plánování developerského projektu 

      Autor: My Linh Le; Vedoucí práce: Bočková Kateřina; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
      Diplomová práce se zabývá developerským projektem Nová Michelská na Praze 4. Cílem práce je vytvoření časového harmonogramu pro tento projekt pomocí specializovaných počítačových nástrojů a následně tyto nástroje porovnat. ...
    • Analýza kvality pracovního života v korporátní společnosti 

      Autor: Mariia Pozdeeva; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Zadražilová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
      Tato práce se zabývá komplexním průzkumem kvality pracovního života, s konkrétním zaměřením na zaměstnance v korporátním prostředí, s cílem porozumět jejich zkušenostem a vnímání. Studie začíná definicí termínu "kvalita ...
    • Podnikatelský plán – založení malého zemědělského podniku 

      Autor: Matteo Cavicchioli; Vedoucí práce: Vytlačil Dalibor; Oponent práce: Maštálka Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-09)
      Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. První kapitola se zabývá definováním některých základních pojmů týkajících se projektového řízení a podnikání. Druhá kapitola se zaměřuje na ...
    • Využití internetu při náboru zaměstnanců 

      Autor: Karina Luzik; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
      Tato bakalářská práce zkoumá vliv internetu a sociálních sítí na procesy náboru zaměstnanců s cílem identifikovat a vyhodnotit efektivitu nástrojů a přístupů používaných organizacemi pro nábor a navrhnout zlepšení pro ...
    • Analýza marketingu vybrané technologické firmy 

      Autor: Kateřina Nývltová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Macák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie značky BMW. V teoretické části jsou popsána východiska pro stanovení účinného marketingu zahrnující marketingové koncepty, základy strategického ...
    • Pomoc fotbalové společnosti proniknout na zahraniční trh: Definování strategie mezinárodního rozvoje 

      Autor: Patrik Vala; Vedoucí práce: Montenero Vincent Blaise; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu strategie klubu Bohemians Praha 1905 a.s. pro vniknutí na mezinárodní trh a navrhuje změny, které by měly společnosti pomoci. Teoretická část popisuje internacionalizaci jako ...