Now showing items 1-20 of 41

    • Datové struktury pro interpolaci osvětlovací funkce v prostoru 

      Author: Karlík Ondřej; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Datové struktury pro vrhání paprsku na mobilních zařízeních s OS Android 

      Author: Langr Jan; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Bittner Jiří
      Cílem této práce je nastudovat algoritmy umožňující rychlé vykreslování scén pomocí metody sledování paprsku a algoritmy pro rychlou stavbu akceleračních datových struktur, které by umožnily vykreslování dynamických scén ...
    • Datové struktury pro vrhání paprsku na mobilních zařízeních s OS Android 

      Author: Langr Jan; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Bittner Jiří
    • Detekce chyb v povrchové reprezentaci 

      Author: Klusák Jan; Supervisor: Felkel Petr; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Efektivní metody pro výpočet komplexních efektů globálního osvětlení 

      Author: Hub Robin; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Efektivní sledování paprsků v CSG modelech 

      Author: Karaffová Markéta; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Wilkie Alexander
      Tato práce zkoumá metody sledování paprsku v kombinaci s konstruktivní geometrií těles (CSG). Dále navrhuje způsob využití Embree, vysoce optimalizované knihovny používající hierarchii obálek pro sledování paprsků v ...
    • Efektivní vzorkování pro instantní radiozitu 

      Author: Hyková Tereza; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Efektivní zobrazování volumetrických dat na GPU 

      Author: Benátský Michal; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Efektivní zobrazování zemského povrchu pro vizualizaci letecké dopravy 

      Author: Kaiser Vojtěch; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Rollo Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Při vykreslování rozsáhlých scén se potýkáme s jinými problémy než v případě scén pro kinematografii nebo počítačové hry. Těmto problémům se musíme věnovat na nižší úrovních vizualizačních enginů. V případě této práce ...
    • Filtrování globálního osvětlení pro interaktivní aplikace 

      Author: Dundr Jan; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Míšek Antonín
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      Vykreslování 3D scén se zároveň rychle vypočítatelným a přesným globálním osvětlením je ještě pořád komplikovaný problém: existuje mnoho metod, které jsou schopny výsledek v určitých situacích odhadnout velmi přesně a v ...
    • GUI programu na opravu 3D modelů 

      Author: Klučka Ondrej; Supervisor: Felkel Petr; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Ilustrace pohybu mechanických součástí 

      Author: Štětovská Markéta; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Ilustrativní vizualizace primárního okruhu jaderné elektrárny 

      Author: Petr Brachaczek; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      V této diplomové práci řeším komplexní metody ilustračních technik pro zobrazení složitých objektů sestavených z mnoha částí. Kombinuji různé ilustrační techniky, dynamicky umisťované popisky komponent spolu s vhodným ...
    • Integrace interních a externích popisků 

      Author: Václav Pavlovec; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Tato diplomová práce se zabývá automatickým rozmístěním popisků. Popisky mohou být umístěny přes daný objekt (angl. Internal Labelig) či vedle daného objektu (angl. External Labeling), přičemž jsou s ním spojeny čárou. V ...
    • Interaktivní vizualizace hierarchií obalových těles 

      Author: Mayerová Eva; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Meister Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)
      Práce se zabývá analýzou současného stavu vizualizací 3D hierarchických datových struktur, obzvláště pak hierarchií obalových těles (BVH). Shrnuje současná řešení a na jejich základě navrhuje nové, které doplňuje jejich ...
    • Jednoduchá knihovna pro vrhání paprsků 

      Author: Loucký Radek; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Knihovna funkcí odrazivosti povrchu 

      Author: Nekola Jiří; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Knihovna pro vrhání paprsků v OpenGL 

      Author: Kraus Petr; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Barák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Metody rychlé stavby hierarchií obálek 

      Author: Meister Daniel; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy 

      Author: Jiří Burýšek; Supervisor: Sýkora Daniel; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ...