Aplikace pro prohlížení Langweilova modelu Prahy
Application for viewing Langweil's model of Prague
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Tošner
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Bittner Jiří
Studijní obor
Počítačová grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tento dokument je diplomová práce Jana Tošnera. Jejím cílem je vytvoření aplikace, která bude schopna zobrazit celý Langweilův model Prahy v Unreal enginu 5. Hlavním úkolem je otestování všech možných způsobů optimalizace scény a následné vytvoření uživatelsky přívětivého grafického rozhraní. Optimalizační kroky byly sjednocení materiálů, které využívali stejnou texturu, využití instancovaných materiálů, přeškálování textur na rozměry v mocninách dvou, převedení textur s velkým rozlišením na virtuální textury, LOD textur a Nanite. Pouze využití technologie Nanite mělo negativní vliv na výkon aplikace. Po dokončení optimalizace se přešlo ke tvorbě samotné aplikace. Ta byla upravována na základě zpětné vazby. Nakonec proběhlo testování s pěti uživateli. Přestože všem chyběla jedna funkce, tak celkový dojem z aplikace byl velice pozitivní. This document is diplom thesis of Jan Tošner. Its goal is to create an application, witch will be able to show whole Langweil's model of Prague in Unreal engine 5. The main task is to test bunch of ways of optimizing the scene and then create a user-friendly graphic interface. Optimization steps were unification of materials that used the same texture, use of instanced materials, rescaling of textures to dimensions in powers of two, converting high resolution textures to virtual textures, LOD textures and Nanite. Only the use of Nanite technology had a negative effect on the performance of the application. After the optimization was completed, it was time to create the application itself. It was modified based on feedback. At the end, testing was done with five users. Although everyone was missing one function, the overall impression of the application was very positive.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [396]