Now showing items 21-40 of 41

    • Optimalizace akceleračních datových struktur pro fotorealistické zobrazování 

      Author: Navrátil Michal; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Davidovič Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      Práce pojednává o metodách optimalizace akceleračních datových struktur hierarchie obálek a jejich použití při sledování paprsku. Na základě analýzy použitého softwaru PBRT je navržena množina metod kombinující pohledově ...
    • Pohledově závislá aplikace textur v reálném čase 

      Author: Princ Daniel; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Procedurální generování 3D modelu dle mapových podkladů 

      Author: Kejvalová Jana; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)
      Cílem této diplomové práce je navrhnout převodní řetězec, který pro vybranou oblast na mapě vygeneruje realisticky vypadající 3D model prostředí. Pro řešení byly použity následující dva přístupy: První pouze s pomocí open ...
    • Přibližný výpočet efektů globálního osvětlení na GPU 

      Author: Novotný Miroslav; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Přibližný výpočet viditelnosti pro interaktivní metody globálního osvětlení 

      Author: Smutný Michael; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Realistické zobrazování modelů vegetace v reálném čase 

      Author: Kučera Adam; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Rozšiřitelný zobrazovací řetězec založený na odloženém stínování 

      Author: Šimek Daniel; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Rozšířená realita pro výuku 

      Author: Havelík Jaroslav; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
      Tato práce se zabývá vytvořením mobilní výukové aplikace pro tablety, která pokrývá středoškolskou látku elektrických obvodů, s využitím prvků rozšířené reality. V práci jsou analyzovány problémy jako je volba vhodné ...
    • Simulace okolních dopravních dějů 

      Author: Minařík Jaroslav; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Simulace orografické oblačnosti 

      Author: Martin Čáp; Supervisor: Sloup Jaroslav; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Realistická simulace mraků je žhavým tématem výzkumu v oboru počítačové grafiky. V této práci představíme možný způsob modelování orografických mraků za pomoci SkewT/LogP diagramů, jež navrhl Rui Pedro Duarte ve své ...
    • Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic 

      Author: Mikeš Daniel; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
      Při vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu. Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových ...
    • Systém pro automatické snímání pomocí 3D laser scanneru a fotoaparátu 

      Author: Beránek Petr; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Cílem této práce bylo nastudovat SDK dodávaná ke 3D skeneru VIVID 9i, fotoaparátu Canon EOS 100D a řídící jednotce MARS 2 a využít je pro implementaci aplikace, která umožní naskenování uživatelem zvoleného objektu s ...
    • Využití hierarchií paprsků pro ray tracing na GPU 

      Author: Trusková Hana; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Výpočet efektů globálního osvětlení v rasterizačním řetězci 

      Author: Altman Tomáš; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Barák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Výpočet globálního osvětlení pro rozšířenou realitu 

      Author: Nikodým Tomáš; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření 

      Author: Šimon Sedláček; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Meister Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      V této práci prezentuji svá dvě vylepšení k nedávno zveřejněné metodě pro výpočet globálního osvětlení založené na ukládání iradiance v řídké množině. Mé první rozšíření umožňuje výpočet globálního osvětlení i pro dynamické ...
    • Výpočet nepřímého osvětlení pomocí trasování kuželů na GPU 

      Author: Dřínovský Tomáš; Supervisor: Barák Tomáš; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Výpočet obrazu pomocí instantní radiozity 

      Author: Barák Tomáš; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Zobrazování komplexní vegetace v Unreal Engine 

      Author: Švecová Kateřina; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Hovora Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Tato práce se zabývá zobrazováním komplexní vegetace v Unreal Engine. V práci jsou popsány obecné techniky zobrazení a generování vegetace. Dále se práce zabývá zobrazováním vegetace v Unreal Engine 4. Výsledkem práce je ...
    • Zobrazování komplexních scén pomocí adaptivní voxelizace 

      Author: Valenta Kryštof; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sýkora Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)