• Jednoduchá knihovna pro vrhání paprsků 

      Autor: Loucký Radek; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Knihovna funkcí odrazivosti povrchu 

      Autor: Nekola Jiří; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Knihovna pro vrhání paprsků v OpenGL 

      Autor: Kraus Petr; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Barák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Konfigurovatelný nástroj pro tvorbu syntetických dat 

      Autor: Tomáš Bubeníček; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Neoral Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Při vyhodnocování funkcionality algoritmů z oboru počítačového vidění či při trénování nových algoritmů za pomocí metody strojového učení, velké množství algoritmů obsahujících dodatečné ground truth výstupy, které ...
    • Metody rychlé stavby hierarchií obálek 

      Autor: Meister Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Modulární editor silniční sítě pro VRUT 

      Autor: Daniel Aschermann; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      Dnešní technologie se stále rozvíjí a autonomní mobilní průmysl má na vývoji velký podíl. Automobilový průmysl se zaměřuje na vývoj simulace provozu, protože se jedná o bezpečný způsob testování jak vozu, tak i řidiče. ...
    • Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy 

      Autor: Jiří Burýšek; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ...
    • Optimalizace akceleračních datových struktur pro fotorealistické zobrazování 

      Autor: Navrátil Michal; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Davidovič Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      Práce pojednává o metodách optimalizace akceleračních datových struktur hierarchie obálek a jejich použití při sledování paprsku. Na základě analýzy použitého softwaru PBRT je navržena množina metod kombinující pohledově ...
    • Optimalizace scény pro RTX 

      Autor: Tomáš Bilák; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
      Ray tracing complex scenes in real-time is possible today and with technological advancement even fairly performant. Hardware ray tracing in consumer graphic cards is one of the newest additions. This thesis researches RTX ...
    • Pohledově závislá aplikace textur v reálném čase 

      Autor: Princ Daniel; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Procedurální generování 3D modelu dle mapových podkladů 

      Autor: Kejvalová Jana; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)
      Cílem této diplomové práce je navrhnout převodní řetězec, který pro vybranou oblast na mapě vygeneruje realisticky vypadající 3D model prostředí. Pro řešení byly použity následující dva přístupy: První pouze s pomocí open ...
    • Přibližný výpočet efektů globálního osvětlení na GPU 

      Autor: Novotný Miroslav; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Přibližný výpočet viditelnosti pro interaktivní metody globálního osvětlení 

      Autor: Smutný Michael; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Realistické zobrazování modelů vegetace v reálném čase 

      Autor: Kučera Adam; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Rozšiřitelný zobrazovací řetězec založený na odloženém stínování 

      Autor: Šimek Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Rozšířená realita pro výuku 

      Autor: Havelík Jaroslav; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      Tato práce se zabývá vytvořením mobilní výukové aplikace pro tablety, která pokrývá středoškolskou látku elektrických obvodů, s využitím prvků rozšířené reality. V práci jsou analyzovány problémy jako je volba vhodné ...
    • Simulace okolních dopravních dějů 

      Autor: Minařík Jaroslav; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Simulace orografické oblačnosti 

      Autor: Martin Čáp; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Realistická simulace mraků je žhavým tématem výzkumu v oboru počítačové grafiky. V této práci představíme možný způsob modelování orografických mraků za pomoci SkewT/LogP diagramů, jež navrhl Rui Pedro Duarte ve své ...
    • Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic 

      Autor: Mikeš Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      Při vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu. Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových ...
    • Simulace vodopádů 

      Autor: Zdeněk Kolář; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
      Tématem této diplomové práce je simulace velkých vodopádů. Pro tyto vodopády je specifický vysoký průtok a tvorba mlhy v jejich bázi. Primárním cílem je navrhnout model simulace takových vodopádů, který využívá metod ...