Browsing Diplomové práce - 13139 by Author "Bittner Jiří"
Now showing items 21-40 of 41
-
Optimalizace akceleračních datových struktur pro fotorealistické zobrazování
Author: Navrátil Michal; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Davidovič Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)Práce pojednává o metodách optimalizace akceleračních datových struktur hierarchie obálek a jejich použití při sledování paprsku. Na základě analýzy použitého softwaru PBRT je navržena množina metod kombinující pohledově ... -
Pohledově závislá aplikace textur v reálném čase
Author: Princ Daniel; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Procedurální generování 3D modelu dle mapových podkladů
Author: Kejvalová Jana; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)Cílem této diplomové práce je navrhnout převodní řetězec, který pro vybranou oblast na mapě vygeneruje realisticky vypadající 3D model prostředí. Pro řešení byly použity následující dva přístupy: První pouze s pomocí open ... -
Přibližný výpočet efektů globálního osvětlení na GPU
Author: Novotný Miroslav; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Přibližný výpočet viditelnosti pro interaktivní metody globálního osvětlení
Author: Smutný Michael; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Realistické zobrazování modelů vegetace v reálném čase
Author: Kučera Adam; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Rozšiřitelný zobrazovací řetězec založený na odloženém stínování
Author: Šimek Daniel; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Rozšířená realita pro výuku
Author: Havelík Jaroslav; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
Tato práce se zabývá vytvořením mobilní výukové aplikace pro tablety, která pokrývá středoškolskou látku elektrických obvodů, s využitím prvků rozšířené reality. V práci jsou analyzovány problémy jako je volba vhodné ... -
Simulace okolních dopravních dějů
Author: Minařík Jaroslav; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Simulace orografické oblačnosti
Author: Martin Čáp; Supervisor: Sloup Jaroslav; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)Realistická simulace mraků je žhavým tématem výzkumu v oboru počítačové grafiky. V této práci představíme možný způsob modelování orografických mraků za pomoci SkewT/LogP diagramů, jež navrhl Rui Pedro Duarte ve své ... -
Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic
Author: Mikeš Daniel; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
Při vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu. Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových ... -
Systém pro automatické snímání pomocí 3D laser scanneru a fotoaparátu
Author: Beránek Petr; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)Cílem této práce bylo nastudovat SDK dodávaná ke 3D skeneru VIVID 9i, fotoaparátu Canon EOS 100D a řídící jednotce MARS 2 a využít je pro implementaci aplikace, která umožní naskenování uživatelem zvoleného objektu s ... -
Využití hierarchií paprsků pro ray tracing na GPU
Author: Trusková Hana; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Výpočet efektů globálního osvětlení v rasterizačním řetězci
Author: Altman Tomáš; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Barák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Výpočet globálního osvětlení pro rozšířenou realitu
Author: Nikodým Tomáš; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření
Author: Šimon Sedláček; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Meister Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)V této práci prezentuji svá dvě vylepšení k nedávno zveřejněné metodě pro výpočet globálního osvětlení založené na ukládání iradiance v řídké množině. Mé první rozšíření umožňuje výpočet globálního osvětlení i pro dynamické ... -
Výpočet nepřímého osvětlení pomocí trasování kuželů na GPU
Author: Dřínovský Tomáš; Supervisor: Barák Tomáš; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Výpočet obrazu pomocí instantní radiozity
Author: Barák Tomáš; Supervisor: Havran Vlastimil; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Zobrazování komplexní vegetace v Unreal Engine
Author: Švecová Kateřina; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Hovora Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Tato práce se zabývá zobrazováním komplexní vegetace v Unreal Engine. V práci jsou popsány obecné techniky zobrazení a generování vegetace. Dále se práce zabývá zobrazováním vegetace v Unreal Engine 4. Výsledkem práce je ... -
Zobrazování komplexních scén pomocí adaptivní voxelizace
Author: Valenta Kryštof; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sýkora Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)