Prohlížení Diplomové práce - 13139 dle autora "Bittner Jiří"
-
Systém pro automatické snímání pomocí 3D laser scanneru a fotoaparátu
Autor: Beránek Petr; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)Cílem této práce bylo nastudovat SDK dodávaná ke 3D skeneru VIVID 9i, fotoaparátu Canon EOS 100D a řídící jednotce MARS 2 a využít je pro implementaci aplikace, která umožní naskenování uživatelem zvoleného objektu s ... -
Vizuální simulace deště
Autor: Giang Chau Nguyenová; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)Projekt této diplomové práce se zaměřuje na zvýšení vizuální rozmanitosti v dopravních simulátorech, a to simulací různých jevů deště, které lze vidět v reálném světě. Důkladný výzkum stávajících metod by měl pomoci při ... -
Vykreslování noční oblohy
Autor: Michal Pozník; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)Předmětem práce je vykreslovací OpenGL aplikace napsaná v C++. Účelem aplikace je vykreslování oblohy v reálném čase včetně všech jejích důležitých prvků. Aplikace je schopna vykreslit oblohu v libovolný okamžik a z libovolné ... -
Využití hierarchií paprsků pro ray tracing na GPU
Autor: Trusková Hana; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Využití těsných obálek pro hierarchie obalových těles
Autor: Lucie Veverková; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Tato práce se zabývá metodami stavby hierarchie obálek (BVH), které jsou využitelné v algoritmech sledování paprsku. Soustředí se na techniky aplikovatelné pro interaktivní aplikace pracující s dynamickými scénami. Na ... -
Výpočet efektů globálního osvětlení v rasterizačním řetězci
Autor: Altman Tomáš; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Barák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Výpočet globálního osvětlení pro rozšířenou realitu
Autor: Nikodým Tomáš; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření
Autor: Šimon Sedláček; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)V této práci prezentuji svá dvě vylepšení k nedávno zveřejněné metodě pro výpočet globálního osvětlení založené na ukládání iradiance v řídké množině. Mé první rozšíření umožňuje výpočet globálního osvětlení i pro dynamické ... -
Výpočet nepřímého osvětlení pomocí trasování kuželů na GPU
Autor: Dřínovský Tomáš; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Výpočet obrazu pomocí instantní radiozity
Autor: Barák Tomáš; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení
Autor: Jaroslav Kravec; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hendrich Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Klasické VR poskytujú vysokú kvalitu vizualizácie, ale obmedzujú pohyb užívateľa, keďže sú pripojené k PC káblom a mobilné VR majú iba GPU s relatívne nízkym výkonom. Cieľom práce je dosiahnuť dobrý VR zážitok bez obmedzenia ... -
Zobrazování komplexní vegetace v Unreal Engine
Autor: Švecová Kateřina; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hovora Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Tato práce se zabývá zobrazováním komplexní vegetace v Unreal Engine. V práci jsou popsány obecné techniky zobrazení a generování vegetace. Dále se práce zabývá zobrazováním vegetace v Unreal Engine 4. Výsledkem práce je ... -
Zobrazování komplexních scén pomocí adaptivní voxelizace
Autor: Valenta Kryštof; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sýkora Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Zobrazování vnitřní struktury složitých 3D těles pomocí průhlednosti
Autor: Pastýřík Tomáš; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato práce se zabývá problémem zobrazování částečně průhledných objektů a jeho vylepšení pomocí modulace průhlednosti za účelem odhalení vnitřních struktur 3D těles. Implementovali jsme metodu Illustration Buffer řešící ...