• Systém pro automatické snímání pomocí 3D laser scanneru a fotoaparátu 

      Autor: Beránek Petr; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Cílem této práce bylo nastudovat SDK dodávaná ke 3D skeneru VIVID 9i, fotoaparátu Canon EOS 100D a řídící jednotce MARS 2 a využít je pro implementaci aplikace, která umožní naskenování uživatelem zvoleného objektu s ...
    • Vizuální simulace deště 

      Autor: Giang Chau Nguyenová; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
      Projekt této diplomové práce se zaměřuje na zvýšení vizuální rozmanitosti v dopravních simulátorech, a to simulací různých jevů deště, které lze vidět v reálném světě. Důkladný výzkum stávajících metod by měl pomoci při ...
    • Vykreslování noční oblohy 

      Autor: Michal Pozník; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Předmětem práce je vykreslovací OpenGL aplikace napsaná v C++. Účelem aplikace je vykreslování oblohy v reálném čase včetně všech jejích důležitých prvků. Aplikace je schopna vykreslit oblohu v libovolný okamžik a z libovolné ...
    • Využití hierarchií paprsků pro ray tracing na GPU 

      Autor: Trusková Hana; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Využití těsných obálek pro hierarchie obalových těles 

      Autor: Lucie Veverková; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
      Tato práce se zabývá metodami stavby hierarchie obálek (BVH), které jsou využitelné v algoritmech sledování paprsku. Soustředí se na techniky aplikovatelné pro interaktivní aplikace pracující s dynamickými scénami. Na ...
    • Výpočet efektů globálního osvětlení v rasterizačním řetězci 

      Autor: Altman Tomáš; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Barák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Výpočet globálního osvětlení pro rozšířenou realitu 

      Autor: Nikodým Tomáš; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření 

      Autor: Šimon Sedláček; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      V této práci prezentuji svá dvě vylepšení k nedávno zveřejněné metodě pro výpočet globálního osvětlení založené na ukládání iradiance v řídké množině. Mé první rozšíření umožňuje výpočet globálního osvětlení i pro dynamické ...
    • Výpočet nepřímého osvětlení pomocí trasování kuželů na GPU 

      Autor: Dřínovský Tomáš; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Výpočet obrazu pomocí instantní radiozity 

      Autor: Barák Tomáš; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení 

      Autor: Jaroslav Kravec; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hendrich Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Klasické VR poskytujú vysokú kvalitu vizualizácie, ale obmedzujú pohyb užívateľa, keďže sú pripojené k PC káblom a mobilné VR majú iba GPU s relatívne nízkym výkonom. Cieľom práce je dosiahnuť dobrý VR zážitok bez obmedzenia ...
    • Zobrazování komplexní vegetace v Unreal Engine 

      Autor: Švecová Kateřina; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hovora Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Tato práce se zabývá zobrazováním komplexní vegetace v Unreal Engine. V práci jsou popsány obecné techniky zobrazení a generování vegetace. Dále se práce zabývá zobrazováním vegetace v Unreal Engine 4. Výsledkem práce je ...
    • Zobrazování komplexních scén pomocí adaptivní voxelizace 

      Autor: Valenta Kryštof; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sýkora Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Zobrazování vnitřní struktury složitých 3D těles pomocí průhlednosti 

      Autor: Pastýřík Tomáš; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
      Tato práce se zabývá problémem zobrazování částečně průhledných objektů a jeho vylepšení pomocí modulace průhlednosti za účelem odhalení vnitřních struktur 3D těles. Implementovali jsme metodu Illustration Buffer řešící ...