Zobrazují se záznamy 489-508 z 815

    • Prototyp konzistentního multimodálního uživatelského rozhraní pro Windows OS 

      Autor: Kolařík Jan; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      Tato práce se zabývá historií uživatelských rozhraních v operačních systémech Microsoft Windows a popisuje historické souvislosti, které vedly Microsoft k uvedení multimodálního uživatelského rozhraní ve verzi Windows 8. ...
    • Prototyp kytarového multiefektu 

      Autor: Schmiedt Peter; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      Gitarové efekty boli stále lákadlom pre gitaristov a stále hrajú veľkú rolu v dnešnom hudobnom premysle. Rozpoznávať a vedieť ako funguje široké spektrum gitarových efektov, pre niekoho kto s tým neprichádza často do styku, ...
    • Prototyp uživatelského rozhraní chytrého telefonu do automobilu 

      Autor: Absolon Jakub; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prototypování dotykových uživatelských rozhraní v automobilech 

      Autor: Markéta Hejná; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-29)
      Tato práce se zabývá návrhem způsobů pro zjednodušení tvorby prototypů dotykových rozhraní automobilů. Na základě seznamu požadavků na vlastnosti takových prototypů jsem analyzovala několik technologií pro návrh uživatelských ...
    • Přehrávací systém a prototypovací nástroj pro adaptivní hudbu 

      Autor: Mazač Tomáš; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Linda Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Přehrávač knih pro seniory se zrakovým postižením 

      Autor: Endrštová Barbora; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)
      Tato práce se zabývá designem přehrávače knih pro seniory se zrakovým postižením. Více než polovina zrakově postižených je starší sedmdesáti let. Hlavním účelem navrhovaného zařízení je zpřístupnit slabozrakým a nevidomým ...
    • Přenos výtvarného stylu na 3D model s využitím Unreal Engine 

      Autor: Mykola Isaiev; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Burýšek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)
      Tato práce se věnuje stylizaci virtuálních scén na základě předloh pomocí algoritmu StyleBlit, který vytváří jedinečné nefotorealistické umělecké styly využitelné pro vykreslování virtuálních scén v reálném čase. Na základě ...
    • Přepracování knihovny pro SubVersion v prostředí Smalltalk/X 

      Autor: Milde Daniel; Vedoucí práce: Vraný Jan; Oponent práce: Kurš Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Přesný 3D model společných prostor DCGI 

      Autor: Kraus Tomáš; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05)
    • Přetváření povrchu zasněžené krajiny vlivem větrné eroze 

      Autor: Emese Szabó; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Simulace přetváření zasněžené krajiny vlivem větrné eroze není úplně běžné téma v oblasti počítačové grafiky, zatímco simulace přenosu písku, která je svou podstatou velmi podobná a stejně náročná, je široce zkoumanou a ...
    • Převod dat z Google Earth do VRML 

      Autor: Samek Michal; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Převod zvukového signálu na proud dat ve formátu MIDI 

      Autor: Tomek Martin; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Poláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Přibližný výpočet efektů globálního osvětlení na GPU 

      Autor: Novotný Miroslav; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Přibližný výpočet viditelnosti pro interaktivní metody globálního osvětlení 

      Autor: Smutný Michael; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Přizpůsobení interaktivní tabule pro platformu Android 

      Autor: Vaněček Pavel; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Slavík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Přídavný obsah pro MMORPG World of Warcraft: The Wrath of The Lich King 

      Autor: Šibík Petr; Vedoucí práce: Hapala Michal; Oponent práce: Lukáč Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Přímé zobrazování procedurálních modelů 

      Autor: Alexander Temnyakov; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Projekty ve oboru 3D grafiky mohou být zaměřeny na renderování obrovských scén s velkým počtem objektů. Člověk není schopen je vytvořit manuálně za krátkou dobu. Pro řešení tohoto problému objekty mohou být vytvořeny ...
    • Příprava audiovizuálního materiálu pro multiprojekci 

      Autor: Barbora Koudelková; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Tato práce se zabývá možnostmi aplikace multiprojekce zdigitalizovaného Langweilova modelu Prahy. Poskytuje stručné teoretické shrnutí metod a postupů, které se při videoprojekci používají. Dále se zabývá otázkou nastavení ...
    • Příručka modeláře v jazyku CGA 

      Autor: Šembera Martin; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-07)
    • Přístupná multiplatformní mobilní aplikace pro navigaci nevidomých chodců 

      Autor: Gintner Vojtěch; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat přístupnou, multiplatformní, mobilní, navigační aplikaci pro navigaci zrakově postižených chodců. Po stanovení problémů a cílů, kterých bylo třeba dosáhnout, jsem ...