Zobrazují se záznamy 489-508 z 854

    • Procedurální generování scény pro vlakový simulátor 

      Autor: Petr Nahodil; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Náplní této bakalářské práce je procedurální generování terénu za běhu aplikace, rozmisťování vegetace v tomto terénu, a jeho přizpůsobivost animační křivce definující trasu kolejí. Mělo by tedy být relativně jednoduché ...
    • Procedurální generování venkovních scén 

      Autor: Ondřej Kyzr; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce popisuje implementaci snadno použitelného nástroje pro herní engine Unity, který dokáže procedurálně generovat venkovní scény. Nástroj je rozdělen na jednotlivé generátory, aby si mohl uživatel vybrat, ...
    • Procedurální generování vln na vodní hladině 

      Autor: Viktor Shubert; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Tato práce se zaměřuje na analýzu různých metod simulace vodní plochy a implementaci jedné z nich. Začíná teoretickým porovnáním různých způsobů simulace vody, zhodnocením jejich výhod a nevýhod. Vybraná metoda je potom ...
    • Procedurální modelování listů a simulace jejich stárnutí 

      Autor: Filip Harant; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Tato bakalářská práce se věnuje morfologii listí, procesu generování listí pomocí žilek a jejich procedurálními deformacemi. Pro tyto účely jsou popsány dosavadní existující metody generování listí a deformací, na jejichž ...
    • Procedurální modelování měst vyvíjejících se v čase 

      Autor: Frantál Petr; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)
      Tato bakalářská práce představuje možnosti tvorby 3D modelů měst, které simulují jejich vývoj v průběhu času. Pro modelování měst v této práci uvažujeme využití procedurálního modelování. Práce nejdříve uvádí motivaci pro ...
    • Produkční řetězec pro stylizaci animací dle předlohy 

      Autor: Sochorová Šárka; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Fišer Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Ve své práci se zabývám vývojem zásuvného modulu pro aplikaci Adobe Photoshop, který využívá nástroj StyLit na stylizaci 3D renderů do uměleckého stylu podle jednoduché malby koule. Syntéza textur, kterou StyLit provádí, ...
    • Programová podpora kamerového 3D systému 

      Autor: Červenka Jan; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05)
    • Programy pro výuku dětí s poruchou zraku 

      Autor: Štromerová Kateřina; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Progresivní konsistentní výpočty globálního osvětlení 

      Autor: Lukáč Michal; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Progresivní metody výpočtu osvětlení 

      Autor: Glazer Zdeněk; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Prohlížeč fotografií se známými pozicemi kamer 

      Autor: Roik Daria; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Prohlížečka 3D modelů ve virtuální realitě 

      Autor: Petr Šimek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Práce pojednává o tvorbě aplikace na prohlížení Langwailova modelu Prahy ve virtuální realitě. V rámci práce byly navrženy, implementovány a testovány různé způsoby prohlížení 3D modelů ve virtuální realitě. Jedním z ...
    • Projektivní zobrazování obrazových dat na reálné objekty 

      Autor: Rosol Josef; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Propojení zařízení Cave s programem CityEngine 

      Autor: Minařík Jaroslav; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací 

      Autor: Jan Blahoš; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
      Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ...
    • Prostředí pro synchronizaci distribuovaných dat 

      Autor: Founě Michal; Vedoucí práce: Kouba Zdeněk; Oponent práce: Paulíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prostředí pro vytváření jednoduchých logických her 

      Autor: Šťastný Vladimír; Vedoucí práce: Novák Petr; Oponent práce: Klíma Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prototyp aplikace pro mobilní zařízení pro komunitní sběr geografických informací v městské zástavbě 

      Autor: Riganová Michaela; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Vytvoriť spoľahlivý navigačný systém je komplexné zadanie, ktoré so sebou prináša nové výzvy, ak tento systém vytvárame špeciálne pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu. Ľudia s obmedzenou mobilitou majú omnoho vyššie ...
    • Prototyp aplikace pro rychlé vyšetřování bezpečnostních incidentů 

      Autor: Pavla Koháková; Vedoucí práce: Vaněk Ondřej; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Analytici kybernetické bezpečnosti čelí velké výzvě, když vyšetřují bezpečnostní incidenty, ke kterým došlo v jejich podnikové síti. Velké množství dat je shromažďováno do platforem SIEM (software pro management bezpečnostních ...
    • Prototyp konzistentního multimodálního uživatelského rozhraní pro Windows OS 

      Autor: Kolařík Jan; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      Tato práce se zabývá historií uživatelských rozhraních v operačních systémech Microsoft Windows a popisuje historické souvislosti, které vedly Microsoft k uvedení multimodálního uživatelského rozhraní ve verzi Windows 8. ...