Zobrazují se záznamy 161-180 z 293

    • Konstrukční úpravy kladkového stavu 

      Autor: Elias Karnoub; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Seidl Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
      Kladkový stav je zařízení, který se používá pro simulaci jízdy kolejového vozidla po kolejích. Nachází se na Ústavu automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel v laboratořích na Julisce. Cílem této práce je úprava ...
    • Návrh paletového systému pro zkoušení spalovacích motorů 

      Autor: Ondřej Čmiel; Vedoucí práce: Emrich Miloslav; Oponent práce: Pacoň Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem konstrukce paletového systému pro testování spalovacích motorů. Paletový systém je primárně navržen pro testování motoru YAMAHA YTF-R6, vozu studentského projektu Formula Student.
    • Sekundární vypružení pro experimentální železniční podvozek 

      Autor: Pavel Pražák; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Zelený Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
      Bakalářská diplomová práce je návrhovou studií rozboru vzájemných pohybů podvozku a skříně vozíku pro simulaci sekundárního vypružení kladkového stendu ČVUT. Cílem práce návrh sekundárního vypružení z výběru několika ...
    • Systém přenosu tažné síly elektrické lokomotivy 

      Autor: Vadim Pentak; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Fridrichovský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
      Bakalářská práce se zabývá jednou z problematik elektrických lokomotiv - přenosem tažné sily. Mechanické uspořádání systému přenosu tažné sily ovlivňuje velikost změn nápravových zatížení a tím i velikost tažné sily. Cílem ...
    • Rám pro uchycení automobilových převodovek na otevřeném zkušebním stavu. 

      Autor: Lukáš Karabina; Vedoucí práce: Pakosta Jiří; Oponent práce: Jasný Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-22)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem rámu pro uchycení automobilové převodovky na otevřený zkušební stav. Cílem práce je zkonstruovat rám, který umožní pohánět převodovku přes rozjezdovou spojku, nebo přímo přes vstupní ...
    • Návrh způsobu měření otáček vstupní hřídele převodovky 

      Autor: Ladislav Vamberský; Vedoucí práce: Jasný Michal; Oponent práce: Pakosta Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-22)
      Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku při měření otáček vstupní hřídele převodovky. V práci je popsáno stanoviště, které se nalézá v laboratořích na Julisce a to z hlediska celku, tak i jednotlivých prvků, které se ...
    • Návrh přípravku pro montáž sestavy bloku motoru a převodovky na uzavřený zkušební stav převodovek 

      Autor: Marek Šanda; Vedoucí práce: Miláček Ondřej; Oponent práce: Pakosta Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-22)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout přípravek pro jednodušší montáž sestav 'blok motoru - převodovka' pro uzavřený zkušební stav automobilních převodovek ve VTP Roztoky. Jako první je v této práci popsán zkušební stav ...
    • Nekonvenční konstrukce kolové skupiny automobilu 

      Autor: Daniel Sviták; Vedoucí práce: Baněček Jan; Oponent práce: Hořenín Jindřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-22)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na nekonvekční konstrukci kolové skupiny se zřetelem na bezstředou konstrukci. Rešeršní část práce zkoumá historii a vývoj konstrukce. Konstrukční část obsahuje konstrukční studii a diskuzi ...
    • Kontrola geometrie kola s evolventním ozubením na měřicím přístroji Carl Zeiss 

      Autor: Tung Nguyen Thanh; Vedoucí práce: Miláček Ondřej; Oponent práce: Kaněra Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-22)
      Tato bakalářská práce se bude zabývat zprovozněním a popisem funkcí měřícího přístroje od firmy Carl Zeiss. Popis se bude týkat funkce a nastavování tohoto měřícího přístroje a jeho součástí. Součástí popisu měřícího ...
    • Návrh závěsky u nápravové převodovky příčného částečně odpruženého pohonu dvojkolí 

      Autor: Oldřich Suchánek; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Fridrichovský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem svislé závěsky u nápravové převodovky příčného částečně odpruženého pohonu dvojkolí. V práci je provedena rešerše pohonů dvojkolí a rešerše provedení závěsek. Ze vzoru praktického řešení ...
    • Náhrada brzdového kotouče průměru 590 mm za průměr 610 mm v podvozku GP 200 os. vozu 

      Autor: Michal Kasan; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Škurek Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Moje bakalářská práce se zabývá náhradou brzdového kotouče průměru 590 mm za kotouč průměru 610 mm. Na osobním voze Bdpee231 se u stávajícího kotouče průměru 590 mm objevují nepřípustné trhliny při řádově nižším nájezdu ...
    • Návrh sekundárního vypružení otočného podvozku nízkopodlažní tramvaje 

      Autor: Michael Bryan; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Seidl Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Cílem této práce je návrh sekundárního vypružení pro otočný podvozek nízkopodlažní tramvaje. Bylo navrženo řešení sekundárního vypružení pomocí duplexní šroubovité vinuté pružiny, na které jsou provedeny všechny potřebné ...
    • Systém nepřímé tvorby směsi pro vícepalivový experimentální vznětový motor 

      Autor: Jakub Mach; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Takáts Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Tato práce se zabývá návrhem vhodných variant systému vstřikování plynného paliva do experimentálního vznětového motoru. Návrhy jsou následně posouzeny a jsou vybrány nejlepší varianty. K vybraným variantám je přiložena ...
    • Návrh závěsky u hypoidní nápravové převodovky pohonu dvojkolí 

      Autor: Vasile Vlas; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Dybala Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem vodorovné závěsky u nápravové převodovky pohonu dvojkolí. V práci je provedena rešerše vybraných koncepcí částečně odpružených podvozků a závěsek. Pro vzor praktického řešení jsou stanovený ...
    • Kotoučová brzda pro nákladní vůz 

      Autor: Jan Oliva; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Práce je zaměřena na návrh kotoučové brzdy nákladního železničního vozu. Rešeršní část práce je věnována vývoji a způsobům brzdění železničních vozidel se zaměřením na náklad-ní vozy. Důraz je kladen na brzdu kotoučovou, ...
    • Návrh vypružení jednonápravového podvozku kolejového elektrobusu 

      Autor: Patrik Staněk; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Zelený Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Cílem této bakalářská práce je návrh vypružení jednonápravového podvozku kolejového elektrobusu. Odůvodnění použití vybraného druhu vypružení. Rozbor silových účinků působících na vypružení s uvažováním statických i ...
    • Laděný sací systém pro existující karburátorový motor 

      Autor: Valery Martyuk; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-24)
      Bakalářská práce se zabývá zvyšováním výkonu zážehového nepřeplňovaného spalovacího motoru úpravou sacího potrubí pro závodní aplikaci v soutěžích rallye. Jsou rozebraný teoretický zásady lazení potrubí a provedené simulace ...
    • Příprava experimentálního zařízení pro měření rychlosti ve válci termoanemometrickou sondou 

      Autor: Kryštof Šimána; Vedoucí práce: Hatschbach Petr; Oponent práce: Syrovátka Zbyněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-24)
      Obsahem této práce je popis měření pomocí termoanemometrické sondy a konstrukční řešení jejího držáku. V první části práce je popsáno rozdělení sond, proces kalibrace sondy a následně proces vyhodnocení naměřených dat. Ve ...
    • Mapování tepelného zatížení ve spalovacím motoru 

      Autor: Aleš Flídr; Vedoucí práce: Syrovátka Zbyněk; Oponent práce: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-24)
      Bakalářská práce popisuje tepelné zatížení vybraných komponent spalovacího motoru. Dále se zabývá popisem různých metod měření teplot ve špatně přístupných místech. Na popisnou část navazuje návrh měření pro pokročilý ...
    • Úprava motoru Jawa 23 pro zvýšení výkonu 

      Autor: Jakub Sedlář; Vedoucí práce: Hořenín Jindřich; Oponent práce: Baněček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Tato práce se zabývá návrhem výfuku pro motor Jawa 50 typ 23 upravený pro terénní závody. Cílem práce bylo seznámit se s problematikou výfuků dvoudobých motorů a následně v návaznosti na pravidla závodů a provedené úpravy ...