ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Náhrada brzdového kotouče průměru 590 mm za průměr 610 mm v podvozku GP 200 os. vozu

A substitute of the brake disc by diameter 590 mm behind the disc with diameter 610 mm in bogie GP 200 of a passenger rail wagon

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Michal Kasan
Vedoucí práce
Kolář Josef
Oponent práce
Škurek Karel
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Moje bakalářská práce se zabývá náhradou brzdového kotouče průměru 590 mm za kotouč průměru 610 mm. Na osobním voze Bdpee231 se u stávajícího kotouče průměru 590 mm objevují nepřípustné trhliny při řádově nižším nájezdu ve srovnání s podobným typem vozů. Řešením je výměna stávajícího kotouče za nový o průměru 610 mm. Ve své práci počítám lisovaný spoj náboje brzdového kotouče s nápravou dvojkolí. Maximální povolená konstrukční rychlost je 160 km/h - od tohoto údaje se odvíjí následné výpočty silových účinků, ze kterých se stanoví brzdný krouticí moment, který musí nalisovaný spoj přenést. Na závěr práce provádím kontrolu šroubového spoje věnce brzdového kotouče s nábojem, který je uskutečněn dvanácti šrouby M12.
 
My bachelor thesis deals with substitution of the brake disc diameter 590 mm by brake disc diameter 610. An inadmissible cracks were found on the current disc diameter 590 mm of passenger rail wagon Bdpee231, altough the wagon has lower ridden mileage than similar carriages. Suggested solution is replacing the current brake disc with new disc diameter 610 mm. Main point of my thesis is calculation of pressed joint. Highest allowed speed is 160 km/h - all force effects are calculated from this parameter, as well as braking torque. In conclusion, I´m making control calculation for bolted joint, which consists of twelve bolts M12.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/84784
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.048Mb)
PRILOHA (219.0Kb)
POSUDEK (188.2Kb)
POSUDEK (119.2Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [299]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV