ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Nepojmenovaný 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra železničních staveb
  • Diplomové práce - 11137
  • Nepojmenovaný
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra železničních staveb
  • Diplomové práce - 11137
  • Nepojmenovaný
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Prohlížení Diplomové práce - 11137 dle autora "Horníček Leoš"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Seřadit dle:

Řazení:

Výsledky:

Zobrazují se záznamy 1-15 z 15

  • název
  • datum publikování
  • datum zaslání
  • vzestupně
  • sestupně
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Experimentální ověření recyklátu z betonových pražců v konstrukční vrstvě pražcového podloží 

      Autor: Šablatura Jakub; Vedoucí práce: Horníček Leoš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Možnosti využití dynamického triaxiálního lisu pro analýzu pražcového podloží 

      Autor: Jan Ludvík; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Miča Lumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-04)
      Diplomová práce se zabývá možnostmi využití dynamického triaxiálního přístroje při analýze vrstev pražcového podloží. Působením cyklického napětí v dynamickém triaxiálním přístroji se vyvodí zatížení, kterým působí ...
    • Návrh modernizace železniční stanice Suchdol nad Odrou 

      Autor: Filip Kuchynka; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Bonev Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-02-05)
      Tato diplomová práce řeší návrh železniční stanice Suchdol nad Odrou, která svými parametry neodpovídá požadavkům výhledové provozní technologie a požadavkům na bezbariérovost a bezpečnost. Práce na základě koncepčních ...
    • Návrh modernizace železničního spojení Pardubice - Liberec 

      Autor: Huml Jan; Vedoucí práce: Horníček Leoš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Návrh nové železniční trati Jaroměř - Trutnov 

      Autor: David Černý; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Břešťovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-15)
      Diplomová práce se zabývá variantním řešením nové železniční trati v úseku Jaroměř – Trutnov učené pouze pro osobní dopravu. Součástí řešení je návrh napojení na stávající trať v Jaroměři a Trutnově. Návrh je zpracován v ...
    • Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Liberec - st.hranice s Polskem s návrhovou rychlostí 200 km/h, variantně až 300 km/h 

      Autor: Kuna Aleš; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-05)
      V práci je navržena část železniční trasy rychlého spojení Praha - Wrocław na českém území vedená přes Liberec. Návrh je proveden ve dvou odlišných variantách. První varianta je určena pro smíšenou dopravu osobních a ...
    • Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw s návrhovou rychlostí 250 km/h, variantně až 350 km/h 

      Autor: Smutek Lukáš; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Babič Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)
      Předmětem diplomové práce je návrh trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw. Trasa musí splňovat parametry vysokorychlostních tratí a také musí vyhovovat platným technickým normám a technickým specifikacím interoperability. ...
    • Návrh železničního spojení České Budějovice - st. hranice s Rakouskem (směr Summerau) s návrhovou rychlostí až 200 km/h 

      Autor: Vandrovec Radek; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Kučera Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-14)
      Diplomová práce se zabývá návrhem trasování železniční trati České Budějovice - státní hranice s Rakouskem (směr Linz) v nové stopě. Trať je navržena jako konvenční s návrhovou rychlostí až 200 km/h. Práce porovnává dvě ...
    • Porovnání statické zatěžovací zkoušky pro hodnocení pražcového podloží vysokorychlostních železničních tratí dle francouzské, německé a české metodiky 

      Autor: Jiří Pospíšil; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-02)
      Jedním z celosvětových problémů týkajících se nejen oboru železničního stavitelství je nejednotnost zkušebních postupů, kterými se prověřuje kvalita zhotoveného díla. V oboru železničního stavitelství je to například ...
    • Porovnání stávající a nově navrhované zkoušky nízkofrekvenční dynamické plošné tuhosti podštěrkových rohoží pro použití v ČR 

      Autor: Petýrek Michal; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
      Obsahem práce je provedení laboratorních zkoušek dynamické plošné tuhosti na podštěrkových antivibračních rohoží od třech různých výrobců. Cílem práce je porovnání metodik měření dynamické plošné tuhosti podle Obecných ...
    • Posouzení ekologického hlediska dalšího využití vyřazených dřevěných pražců 

      Autor: Sýkora František; Vedoucí práce: Horníček Leoš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Posouzení kvality geometrických parametrů koleje ve vybraných úsecích s provozním ověřováním geokompozitu pod kolejovým ložem 

      Autor: Zuzana Mašková; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-26)
      Diplomová práce se zabývá problematikou měření a hodnocení geometrických parametrů koleje na úsecích s provozním ověřováním geokompozitu. V úvodní části práce je provedena rešerše, ve které jsou vysvětleny základní pojmy, ...
    • Použití a efektivita výztužných a stabilizačních geomřížek uložených pod kolejové lože 

      Autor: Novák David; Vedoucí práce: Horníček Leoš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Progresivní metoda zjišťování velikosti kontaktní plochy mezi pražcem a kolejovým ložem 

      Autor: Jana Hovorková; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Rakowski Zikmund
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-07)
      Diplomová práce se zabývá problematikou měření velikosti kontaktní plochy mezi pražcem a kolejovým ložem. Práce se zaměřuje na shrnutí dosavadních metod měření kontaktní plochy a představení nové metody využívající tlakové ...
    • Prověření možnosti zvýšení rychlosti železniční trati v úseku Chomutov – Karlovy Vary v návaznosti na plánovanou větev Rychlých spojení Praha – Most 

      Autor: Tomáš Opat; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
      Diplomová práce prověřuje možnost zvýšení traťové rychlosti v úseku Chomutov – Karlovy Vary. Práce obsahuje tři varianty směrového řešení trasy, které zvyšují rychlost až na 160 km/h. Pro dvě z navržených variant bylo ...

      České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

      DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

      Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
      Theme by 
      @mire NV
       

       

      Užitečné odkazy

      ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

      Procházet

      Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

      Můj účet

      Přihlásit se

      České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

      DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

      Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
      Theme by 
      @mire NV