Prohlížení Diplomové práce - 11137 dle autora "Horníček Leoš"
-
Experimentální ověření recyklátu z betonových pražců v konstrukční vrstvě pražcového podloží
Autor: Šablatura Jakub; Vedoucí práce: Horníček Leoš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Možnosti využití dynamického triaxiálního lisu pro analýzu pražcového podloží
Autor: Jan Ludvík; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Miča Lumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-04)Diplomová práce se zabývá možnostmi využití dynamického triaxiálního přístroje při analýze vrstev pražcového podloží. Působením cyklického napětí v dynamickém triaxiálním přístroji se vyvodí zatížení, kterým působí ... -
Návrh modernizace železničního spojení Pardubice - Liberec
Autor: Huml Jan; Vedoucí práce: Horníček Leoš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Návrh nové železniční trati Jaroměř - Trutnov
Autor: David Černý; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Břešťovský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-15)Diplomová práce se zabývá variantním řešením nové železniční trati v úseku Jaroměř – Trutnov učené pouze pro osobní dopravu. Součástí řešení je návrh napojení na stávající trať v Jaroměři a Trutnově. Návrh je zpracován v ... -
Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Liberec - st.hranice s Polskem s návrhovou rychlostí 200 km/h, variantně až 300 km/h
Autor: Kuna Aleš; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-05)V práci je navržena část železniční trasy rychlého spojení Praha - Wrocław na českém území vedená přes Liberec. Návrh je proveden ve dvou odlišných variantách. První varianta je určena pro smíšenou dopravu osobních a ... -
Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw s návrhovou rychlostí 250 km/h, variantně až 350 km/h
Autor: Smutek Lukáš; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Babič Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)Předmětem diplomové práce je návrh trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw. Trasa musí splňovat parametry vysokorychlostních tratí a také musí vyhovovat platným technickým normám a technickým specifikacím interoperability. ... -
Návrh železničního spojení České Budějovice - st. hranice s Rakouskem (směr Summerau) s návrhovou rychlostí až 200 km/h
Autor: Vandrovec Radek; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Kučera Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-14)Diplomová práce se zabývá návrhem trasování železniční trati České Budějovice - státní hranice s Rakouskem (směr Linz) v nové stopě. Trať je navržena jako konvenční s návrhovou rychlostí až 200 km/h. Práce porovnává dvě ... -
Porovnání statické zatěžovací zkoušky pro hodnocení pražcového podloží vysokorychlostních železničních tratí dle francouzské, německé a české metodiky
Autor: Jiří Pospíšil; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-02)Jedním z celosvětových problémů týkajících se nejen oboru železničního stavitelství je nejednotnost zkušebních postupů, kterými se prověřuje kvalita zhotoveného díla. V oboru železničního stavitelství je to například ... -
Porovnání stávající a nově navrhované zkoušky nízkofrekvenční dynamické plošné tuhosti podštěrkových rohoží pro použití v ČR
Autor: Petýrek Michal; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)Obsahem práce je provedení laboratorních zkoušek dynamické plošné tuhosti na podštěrkových antivibračních rohoží od třech různých výrobců. Cílem práce je porovnání metodik měření dynamické plošné tuhosti podle Obecných ... -
Posouzení ekologického hlediska dalšího využití vyřazených dřevěných pražců
Autor: Sýkora František; Vedoucí práce: Horníček Leoš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Posouzení kvality geometrických parametrů koleje ve vybraných úsecích s provozním ověřováním geokompozitu pod kolejovým ložem
Autor: Zuzana Mašková; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-26)Diplomová práce se zabývá problematikou měření a hodnocení geometrických parametrů koleje na úsecích s provozním ověřováním geokompozitu. V úvodní části práce je provedena rešerše, ve které jsou vysvětleny základní pojmy, ... -
Použití a efektivita výztužných a stabilizačních geomřížek uložených pod kolejové lože
Autor: Novák David; Vedoucí práce: Horníček Leoš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Progresivní metoda zjišťování velikosti kontaktní plochy mezi pražcem a kolejovým ložem
Autor: Jana Hovorková; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Rakowski Zikmund
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-07)Diplomová práce se zabývá problematikou měření velikosti kontaktní plochy mezi pražcem a kolejovým ložem. Práce se zaměřuje na shrnutí dosavadních metod měření kontaktní plochy a představení nové metody využívající tlakové ... -
Prověření možnosti zvýšení rychlosti železniční trati v úseku Chomutov – Karlovy Vary v návaznosti na plánovanou větev Rychlých spojení Praha – Most
Autor: Tomáš Opat; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)Diplomová práce prověřuje možnost zvýšení traťové rychlosti v úseku Chomutov – Karlovy Vary. Práce obsahuje tři varianty směrového řešení trasy, které zvyšují rychlost až na 160 km/h. Pro dvě z navržených variant bylo ...