Prověření možnosti zvýšení rychlosti železniční trati v úseku Chomutov – Karlovy Vary v návaznosti na plánovanou větev Rychlých spojení Praha – Most
Exploring the possibility of speed-up in the railway section Chomutov - Karlovy Vary in connection with the planned branch of Quick connections Prague - Most
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tomáš Opat
Vedoucí práce
Horníček Leoš
Oponent práce
Pinkava Marek
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce prověřuje možnost zvýšení traťové rychlosti v úseku Chomutov – Karlovy Vary. Práce obsahuje tři varianty směrového řešení trasy, které zvyšují rychlost až na 160 km/h. Pro dvě z navržených variant bylo zpracováno výškové řešení. Součástí práce jsou dále vzorové příčné řezy, průvodní zpráva včetně stanovení investičních nákladů jednotlivých variant a fotodokumentace stávajícího stavu. The diploma thesis exploring the possibility of speed-up in the railway section Chomutov – Karlovy Vary. The thesis includes three variants of directional solving to increase line speed up to 160 km/h. Another part of thesis focuses on design of vertical curvature for last two variants. The thesis also contains cross sections, technical report with determination of investment costs of individual variants and photodocumentation of current state.