Prohlížení Diplomové práce - 11137 dle názvu
Zobrazují se záznamy 1-20 z 50
-
Analýza hlukové zátěže tramvajové tratě v úseku Vítězné náměstí - Podbaba před a po rekonstrukci
; Vedoucí práce: Štulíková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-28) -
Analýza účinnosti nízké protihlukové clony v úseku železniční tratě Hlubočepy - Rudná
; Vedoucí práce: Štulíková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30) -
Analýza využití použitých dřevěných pražců
; Vedoucí práce: Lidmila Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Analýza změny vlastností antivibračních rohoží vyvolaná tvarem kontaktní plochy
; Vedoucí práce: Lidmila Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-28) -
Experimentální ověření recyklátu z betonových pražců v konstrukční vrstvě pražcového podloží
; Vedoucí práce: Horníček Leoš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Modernizace trati Blovice - Plzeň
; Vedoucí práce: Fridrich Karel Augustin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Modernizace trati Hradec Králové hl.n. (mimo) - Týniště n.O. (včetně)
; Vedoucí práce: Fridrich Karel Augustin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30) -
Modernizace traťového úseku Praha-Čakovice - Neratovice
; Vedoucí práce: Fridrich Karel Augustin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Možnosti ukončení tramvajové trati v lokalitě Jinonice
; Vedoucí práce: Bret Ondřej; Oponent práce: Jiřík Filip
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-22)Předmětem této diplomové práce je vypracování studie možností ukončení výhledově plánovaného prodloužení tramvajové trati, která je v současné době ukončena v obratišti u stanice metra „B“ - Radlická. V souvislosti se ... -
Možnosti využití dynamického triaxiálního lisu pro analýzu pražcového podloží
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Miča Lumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-04)Diplomová práce se zabývá možnostmi využití dynamického triaxiálního přístroje při analýze vrstev pražcového podloží. Působením cyklického napětí v dynamickém triaxiálním přístroji se vyvodí zatížení, kterým působí ... -
Multifunkční gabion v dopravním stavitelství
; Vedoucí práce: Štulíková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-31) -
Napojení průmyslové zóny TRIANGLE na železniční síť
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Bonev Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-07)Diplomová práce se zabývá návrhem možného napojení průmyslové zóny TRIANGLE na železniční síť ve správě SŽDC. Práce obsahuje dvě varianty řešení napojení do nejvhodnější železniční stanice a vybraná varianta je detailněji ... -
Návrh modernizace železničního spojení Pardubice - Liberec
; Vedoucí práce: Horníček Leoš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Návrh nové železniční trati Jaroměř - Trutnov
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Břešťovský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-15)Diplomová práce se zabývá variantním řešením nové železniční trati v úseku Jaroměř – Trutnov učené pouze pro osobní dopravu. Součástí řešení je návrh napojení na stávající trať v Jaroměři a Trutnově. Návrh je zpracován v ... -
Návrh technologického postupu rekonstrukce železniční stanice Konolfingen
; Vedoucí práce: Krejčiříková Hana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Návrh technologie a plánu pro obnovu železničního spodku v úseku Plzeň–Nýřany
; Vedoucí práce: Lojda Vít; Oponent práce: Petrásek Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-02)Diplomová práce nejprve uvádí souhrn o metodách rekonstrukce železničního spodku z pohledu technologie. Dále se zaměřuje na kontinuální metodu obnovy, tj. bez snášení kolejového roštu, kterou porovnává s metodou konvenční, ... -
Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Liberec - st.hranice s Polskem s návrhovou rychlostí 200 km/h, variantně až 300 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-05)V práci je navržena část železniční trasy rychlého spojení Praha - Wrocław na českém území vedená přes Liberec. Návrh je proveden ve dvou odlišných variantách. První varianta je určena pro smíšenou dopravu osobních a ... -
Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw s návrhovou rychlostí 250 km/h, variantně až 350 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Babič Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)Předmětem diplomové práce je návrh trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw. Trasa musí splňovat parametry vysokorychlostních tratí a také musí vyhovovat platným technickým normám a technickým specifikacím interoperability. ... -
Návrh železničního spojení České Budějovice - st. hranice s Rakouskem (směr Summerau) s návrhovou rychlostí až 200 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Kučera Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-14)Diplomová práce se zabývá návrhem trasování železniční trati České Budějovice - státní hranice s Rakouskem (směr Linz) v nové stopě. Trať je navržena jako konvenční s návrhovou rychlostí až 200 km/h. Práce porovnává dvě ... -
Ověřování pevné jízdní dráhy v provozních podmínkách SŽDC
; Vedoucí práce: Krejčiříková Hana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-28)