Možnosti ukončení tramvajové trati v lokalitě Jinonice
Possibilities of terminating the tram line in Jinonice
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Roman Švadlena
Vedoucí práce
Bret Ondřej
Oponent práce
Jiřík Filip
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této diplomové práce je vypracování studie možností ukončení výhledově plánovaného prodloužení tramvajové trati, která je v současné době ukončena v obratišti u stanice metra „B“ - Radlická. V souvislosti se stavbou Radlické radiály se předpokládá následný odklon hlavního provozu z Radlické ulice na tuto nově vzniklou komunikaci a uvolnění prostoru pro vybudování tramvajové trati ve stopě stávající komunikace (Radlické ulice). Práce obsahuje popis dotčeného území, popis aktuální dopravní sítě, popis záměru Radlické radiály, vymezení problémových míst a defino-vání překážek pro umístění tramvajového obratiště. Na vytipovaných lokalitách jsou navrženy předběžné varianty obratiště situovaného v blízkosti stanice metra „B“ – Jinonice, z nichž je jedna varianta vybrána a zpracována ve větší podrobnosti. Důležitým předpokladem je zajištění bezbariérového přístupu ve všech navržených zastávkách, nástupních i výstupních, vyřešení dopravních návazností v dotčených křižovatkách a respektování vedení inženýr-ských sítí, Radlické radiály a výstavby dalších developerských projektů. V práci je provedeno podrobnější rozpracování jedné vybrané varianty, obsahující přehledné situace, podrobné situace, výškové vedení a vzorové příčné řezy v charakteristických místech trasy daných profilem a konstrukcí tratě. Práce obsahuje textovou část, výkresovou dokumen¬taci a fotodokumentaci. This Diploma’s thesis deals with possibilities of terminating projected extension of the tram line, which is currently terminated in loop at the metro station „B“ – Radlická. In connection with Radlická radial is expected redirection of the main traffic flow from the Radlická street to this new road, which clears the space for the counstruction of the tram track along the current street. This thesis describes the above mentioned area and its current transport network. It also describes project of Radlická radial and contains the definition of problem spots and barriers for locating the tram turning loop. At the selected localions there are designed preliminary variants of turning loop near the metro station „B“and one of them is chosen for more detailed elaboration. We expect a guaranted barrier-free access to any tram stop, solution of traffic connections at affected intersections and respecting the lining of engineering networks, Radlická radial and the other development projects. The content of the thesis is more detailed elaboration of one selected variant, which includes lucid situations, detailed situation, altitudinal solution and sample cross-sections in characteristic places of the track specified by the profile and by the arrangement of the tram track. The thesis includes the technical report, the drawing documentation and the photodocumentation.