Návrh technologie a plánu pro obnovu železničního spodku v úseku Plzeň–Nýřany
Technological procedure and plan of reconstrution of railway line Pilsen–Nýřany
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Martin Turek
Vedoucí práce
Lojda Vít
Oponent práce
Petrásek Adam
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce nejprve uvádí souhrn o metodách rekonstrukce železničního spodku z pohledu technologie. Dále se zaměřuje na kontinuální metodu obnovy, tj. bez snášení kolejového roštu, kterou porovnává s metodou konvenční, tj. se snášením kolejového roštu. Na základě dosažených poznatků jsou v práci zpracovány dva technologické postupy obnovy železničního spodku trati Plzeň – Nýřany, které jsou následně porovnány mezi sebou. Praktické údaje pro návrh technologických postupů byly čerpány ze stavby Velim – Poříčany, která je předmětné trati v této diplomové práci podobná. The diploma thesis first presents a summary of the methods of reconstruction of the railway substructure from the point of view of technology. It also focuses on the continuous method of renewal, i.e. without laying the rail grid, which it compares with the conventional method, i.e. with laying the grid. Based on the achieved knowledge, two technological procedures for the renewal of the railway substructure of the Plzeň – Nýřany line are elaborated in the thesis, which are subsequently compared with each other. Practical data for the design of technological procedures were drawn from the construction of Velim – Poříčany, which is similar to the subject line in this diploma thesis.