Prohlížení Diplomové práce - 11137 dle názvu
Zobrazují se záznamy 12-31 z 50
-
Napojení průmyslové zóny TRIANGLE na železniční síť
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Bonev Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-07)Diplomová práce se zabývá návrhem možného napojení průmyslové zóny TRIANGLE na železniční síť ve správě SŽDC. Práce obsahuje dvě varianty řešení napojení do nejvhodnější železniční stanice a vybraná varianta je detailněji ... -
Návrh modernizace železničního spojení Pardubice - Liberec
; Vedoucí práce: Horníček Leoš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Návrh nové železniční trati Jaroměř - Trutnov
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Břešťovský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-15)Diplomová práce se zabývá variantním řešením nové železniční trati v úseku Jaroměř – Trutnov učené pouze pro osobní dopravu. Součástí řešení je návrh napojení na stávající trať v Jaroměři a Trutnově. Návrh je zpracován v ... -
Návrh technologického postupu rekonstrukce železniční stanice Konolfingen
; Vedoucí práce: Krejčiříková Hana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Návrh technologie a plánu pro obnovu železničního spodku v úseku Plzeň–Nýřany
; Vedoucí práce: Lojda Vít; Oponent práce: Petrásek Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-02)Diplomová práce nejprve uvádí souhrn o metodách rekonstrukce železničního spodku z pohledu technologie. Dále se zaměřuje na kontinuální metodu obnovy, tj. bez snášení kolejového roštu, kterou porovnává s metodou konvenční, ... -
Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Liberec - st.hranice s Polskem s návrhovou rychlostí 200 km/h, variantně až 300 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-05)V práci je navržena část železniční trasy rychlého spojení Praha - Wrocław na českém území vedená přes Liberec. Návrh je proveden ve dvou odlišných variantách. První varianta je určena pro smíšenou dopravu osobních a ... -
Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw s návrhovou rychlostí 250 km/h, variantně až 350 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Babič Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)Předmětem diplomové práce je návrh trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw. Trasa musí splňovat parametry vysokorychlostních tratí a také musí vyhovovat platným technickým normám a technickým specifikacím interoperability. ... -
Návrh železničního spojení České Budějovice - st. hranice s Rakouskem (směr Summerau) s návrhovou rychlostí až 200 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Kučera Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-14)Diplomová práce se zabývá návrhem trasování železniční trati České Budějovice - státní hranice s Rakouskem (směr Linz) v nové stopě. Trať je navržena jako konvenční s návrhovou rychlostí až 200 km/h. Práce porovnává dvě ... -
Ověřování pevné jízdní dráhy v provozních podmínkách SŽDC
; Vedoucí práce: Krejčiříková Hana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-28) -
Porovnání hlučnosti provozu různých typů tramvajových vozů
; Vedoucí práce: Štulíková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Porovnání hodnocení hlukové situace metodami měření a predikce šíření hluku
; Vedoucí práce: Štulíková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-20) -
Porovnání metodik pro výpočet hluku z železniční dopravy s měřením v terénu
; Vedoucí práce: Štulíková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-28) -
Porovnání statické zatěžovací zkoušky pro hodnocení pražcového podloží vysokorychlostních železničních tratí dle francouzské, německé a české metodiky
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-02)Jedním z celosvětových problémů týkajících se nejen oboru železničního stavitelství je nejednotnost zkušebních postupů, kterými se prověřuje kvalita zhotoveného díla. V oboru železničního stavitelství je to například ... -
Porovnání stávající a nově navrhované zkoušky nízkofrekvenční dynamické plošné tuhosti podštěrkových rohoží pro použití v ČR
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)Obsahem práce je provedení laboratorních zkoušek dynamické plošné tuhosti na podštěrkových antivibračních rohoží od třech různých výrobců. Cílem práce je porovnání metodik měření dynamické plošné tuhosti podle Obecných ... -
Posouzení ekologického hlediska dalšího využití vyřazených dřevěných pražců
; Vedoucí práce: Horníček Leoš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Posouzení kvality geometrických parametrů koleje ve vybraných úsecích s provozním ověřováním geokompozitu pod kolejovým ložem
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-26)Diplomová práce se zabývá problematikou měření a hodnocení geometrických parametrů koleje na úsecích s provozním ověřováním geokompozitu. V úvodní části práce je provedena rešerše, ve které jsou vysvětleny základní pojmy, ... -
Posouzení protihlukových stěn měřením in-situ pomocí akustické kamery
; Vedoucí práce: Lomoz Lenka; Oponent práce: Vaňková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)Tato práce posuzuje z hlediska hluku vybrané protihlukové stěny na IV. železničním koridoru v Česku. Vstupem je in-situ měření akustickou kamerou Bionic L-112 Array. Následuje analýza v programu Noise Inspector. Základem ... -
Použití a efektivita výztužných a stabilizačních geomřížek uložených pod kolejové lože
; Vedoucí práce: Horníček Leoš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Problematika mostnic z recyklovaného plastu
; Vedoucí práce: Lidmila Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30) -
Progresivní metoda zjišťování velikosti kontaktní plochy mezi pražcem a kolejovým ložem
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Rakowski Zikmund
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-07)Diplomová práce se zabývá problematikou měření velikosti kontaktní plochy mezi pražcem a kolejovým ložem. Práce se zaměřuje na shrnutí dosavadních metod měření kontaktní plochy a představení nové metody využívající tlakové ...