• Automatická optická kontrola pájených spojů pomocí detekce odrazů barevného světla 

      Autor: Jan Bouček; Vedoucí práce: Brchl Lukáš; Oponent práce: Surynek Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
      Kontrola kvality je nedílná součást výroby SMT elektroniky. Automatizované kontrolní systémy jsou dostupné, ale nákladné. V této práci navrhujeme hardwarové a softwarové řešení, které je levnější a jednodušší na implementaci. ...
    • Classification of Fake News in the Media/Social media Ecosystem 

      Autor: Jan Flajžík; Vedoucí práce: Smítková Janků Ladislava; Oponent práce: Surynek Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Rychlý vývoj v oblasti online technologií umožňuje lidem sdílet informace rychleji než kdykoli před tím. To s sebou nese riziko šíření manipulativních zpráv, které mohou negativně ovlivnit společnost. Tato bakalářská práce ...
    • Detekce poruch v CT snímcích pomocí neuronových sítí 

      Autor: Petra Čurdová; Vedoucí práce: Žitný Jakub; Oponent práce: Surynek Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato práce se zabývá výzkumem metod používaných pro detekci a klasifikaci poruch v CT snímcích za použití neuronových sítí. Na základně těchto metod pak popisuje implementaci vlastního řešení, které funguje pro rozpoznávání ...
    • Gramatická interaktivní evoluce grafických rozhraní 

      Autor: Petr Hanzl; Vedoucí práce: Kordík Pavel; Oponent práce: Surynek Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití evolučních algoritmů pro generování grafických rozhraní na základě uživatelových preferencí. Tato grafická rozhraní mohou být popsána gramatikou, což je sada pravidel, která ...
    • Hierarchická koordinace multi-robotického konstrukčního týmu ve hře Minecraft 

      Autor: Vít Šprachta; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Minecraft je počítačová sandboxová hra, ve které se hráč ocitne ve světě z kostek a má volnou ruku nad tím co bude dělat. Zejména, co, kde a jak bude stavět. Multi-agentní kolektivní robotická konstrukce je problém, kde ...
    • Hierarchické řízení rojů při evakuaci 

      Autor: Kristýna Janovská; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Hrabák Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)
      V této práci se zabývám návrhem hierarchického systému koordinace agentů určeného pro simulaci evakuace. V práci rozeznávám dva typy agentů. Řídící agenti navzájem komunikují pomocí algoritmu konfliktového prohledávání a ...
    • Hledání cest a přiřazování cílů ve zobecnění hry Pacman 

      Autor: Petr Šindlář; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Smítková Janků Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá tématikou multi-agentního hledání cest a dvěma rozšiřujícími úlohami -- přiřazováním a seřazováním cílů. Rešeršní část práce přibližuje tyto problémy a možnosti jejich řešení. Nastudované ...
    • Hledání disjunktních cest v nerovinném prostředí 

      Autor: Petr Michalíček; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Kleprlík Luděk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Kooperativní hledání disjunktních cest je varianta problému multiagentního hledání cest, při kterém je zadán prostor a množina obsahující několik párů se startovní a cílovou pozicí z prostoru. Úkolem je nalézt vrcholově-disjunktní ...
    • Kombinatoriální řešiče v hlubokém zpětnovazebním učení 

      Autor: Richard Hájek; Vedoucí práce: Škoviera Radoslav; Oponent práce: Surynek Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      Tato bakalárska práce měří účinost alternatiního modelování logických vztahů mezi daty v rámci zpětnovazebního učení. Pomocí SATNetu, který dokáže tyto vztahy aproximovat, bylo v bakalářské práci nalezeno, že agenti s SAT ...
    • Kompilace algoritmů hledání cest pro skupinu malých mobilních robotů 

      Autor: Nestor Popov; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Kleprlík Luděk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
      V této práci autor zkoumá možnosti kompilace algoritmů multi-agentního hledání cest na skupině malých robotů - Ozobot Evo. Každý robot má zadané počáteční a cílové pozice na předem zadané fyzické mapě, která je reprezentací ...
    • Kompilace multi-agentní kolektivní konstrukce ve hře Minecraft 

      Autor: Martin Rameš; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Legerský Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Tato bakalářská práce zkoumá současné přístupy k přesným řešením problému multi-agentní kolektivní konstrukce, s důrazem na tří-rozměrné struktury, postavené agenty přenášejícími v mřížce bloky, za předpokladu přítomnosti ...
    • Kooperace robotických agentů při sbírání předmětů v bludišti - demonstračních příklady 

      Autor: Marek Bína; Vedoucí práce: Smítková Janků Ladislava; Oponent práce: Surynek Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-22)
      Tato práce se zabývá problémem kooperace agentů při hledání a sběru předmětů v neznámém prostředí na mřížkovém grafu. Nejdříve se v práci popíšou současně používané způsoby řešení problému prohledávání a způsoby rozhodování ...
    • Lokalizace robotů při vykonávání plánů multi-agentního hledáního cest s OZOBOTy 

      Autor: Silvestr Láník; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Šolcová Alena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Ve své práci se zabývám vytvořenim lokalizačniho systému Ozobotů, během prováděni simulace multi-agentniho hledáni cest. Hlavnim důvodem vzniku této práce jsou občasné chyby při prováděni simulace, způsobené špatnou de-tekci ...
    • Lokální a systematické algoritmy pro řešení zobecněné varianty Sudoku 

      Autor: Marek Nevole; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Cílem této práce bylo aplikovat současné algoritmy systematického a lokálního prohledávání na zobecněné variantě hry Sudoku modelované jako problém splňování omezení. Otázkou bylo, který přístup bude dosahovat lepších ...
    • Lokální koordinace a plánování pro robotický fotbal 

      Autor: Tomáš Valenta; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Klouda Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Předmětem této práce je prozkoumání relevantních technik návrhu lokálního řízení agentů s možností aplikace v robotickém fotbale. Jako vnitřní mechanismus agentů jsou použity rozhodovací stromy a k jejich konstrukci je ...
    • Modelování vývoje kurzu bitcoinu a zlata vůči dolaru a hledání souvislostí vývoje těchto kurzů s vybranými událostmi 

      Autor: Alim Shapiev; Vedoucí práce: Smítková Janků Ladislava; Oponent práce: Surynek Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tato práce je zaměřena na vývoj rozhodovacích stromů pro predikci cen bitcoinu a zlata na burze, které využívají fundamentální a technickou analýzu trhu.
    • Možnosti a limitace tvorby 3D modelu reálného objektu s vyžitím dostupných hloubkových senzorů 

      Autor: Filip Čacký; Vedoucí práce: Novák Jakub; Oponent práce: Surynek Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato práce se zabývá zmapováním limitujících faktorů tvorby mračen bodů a meření vzdálenosti pomocí běžně dostupných hloubkových kamer. Byl zkoumán vliv incidenčního úhlu, vzdálenosti měření, tvaru objektu, velikosti objektu ...
    • Multi-agentní hledání cest jako problém splňování omezení 

      Autor: Miroslav Fáč; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Schmidt Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      V této práci zkoumáme aplikaci formalismů Problému splnění omezení (CSP) na úlohu multi-agentního vyhledávání cest (MAPF), což je problém tradičně řešený metodami založenými na problému splnitelnosti booleovské formule ...
    • Multi-agentní hledání cest pro dynamické cíle v zobecnění hry Pac-man 

      Autor: Lukáš Kameník; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Kleprlík Luděk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Tato bakalářská práce řeší problém multi-agentního hledání cest s pohyblivými cíli v zobecnění hry Pac-man. Cílem práce je navrhnout metodu pro plánování pohybu více Pac-manů, kteří pronásledují vystrašené duchy. U Pac-manů ...
    • Multi-agentní hledání cest pro připojené roboty 

      Autor: Martin Zukal; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Hrabák Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Tato práce je zaměřená na porovnávání dvou různých algoritmů, které se zabývají řešením problému multi-agentního hledání cest pro připojené roboty. Do větší hloubky je zde rozpracován návrh algoritmu, který výše zmíněný ...