Show simple item record

Influencers and Online Marketing on Social Media



dc.contributor.advisorCupalová Soňa
dc.contributor.authorTereza Neubergová
dc.date.accessioned2022-06-09T22:54:22Z
dc.date.available2022-06-09T22:54:22Z
dc.date.issued2022-06-09
dc.identifierKOS-1065781844105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101646
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, influencer marketing, cíle a nástroje influencer marketingu. Obsahem praktické části je průzkum, který má za cíl zjistit, jakým způsobem jsou spotřebitelé ovlivňováni influencery.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with online marketing, social networks, and influencers. The theoretical part describes marketing communication, tools and benefits of online marketing, social networks, influencers, and their division. Influencer market-ing, its goals, and the tools it uses. The content of the practical part is a survey, which aims to find out how users are affected by influencers.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectinfluencercze
dc.subjectinfluencer marketingcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectinfluencereng
dc.subjectinfluencer marketingeng
dc.titleInfluenceři a online marketing na sociálních sítíchcze
dc.titleInfluencers and Online Marketing on Social Mediaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record