ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Influenceři a online marketing na sociálních sítích

Influencers and Online Marketing on Social Media

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Tereza Neubergová
Vedoucí práce
Cupalová Soňa
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, influencer marketing, cíle a nástroje influencer marketingu. Obsahem praktické části je průzkum, který má za cíl zjistit, jakým způsobem jsou spotřebitelé ovlivňováni influencery.
 
This bachelor thesis deals with online marketing, social networks, and influencers. The theoretical part describes marketing communication, tools and benefits of online marketing, social networks, influencers, and their division. Influencer market-ing, its goals, and the tools it uses. The content of the practical part is a survey, which aims to find out how users are affected by influencers.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101646
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.213Mb)
PRILOHA (906.8Kb)
POSUDEK (205.2Kb)
POSUDEK (653.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [644]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Internetový influencer jako nástroj marketingu 

    Autor: Jessica Slavíková; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hanzlík Radek
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
    Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve ...
  • Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu 

    Autor: Nikola Korychová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Nováková Lenka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
    Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ...
  • Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o. 

    Autor: Romana Klimentová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Nováková Lenka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
    Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV