• Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování 

      Autor: Michaela Němcová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ...
    • Generace Z jako spotřebitelé značky Notino: Analýza nákupního chování a preferencí 

      Autor: Hoang Lan Tongová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním a preferencemi generace Z jako zákazníků značky Notino. Cílem je identifikovat hlavní faktory ovlivňující jejich rozhodování při online nákupu kosmetiky a analyzovat, jaké ...
    • Green marketing - CSR a marketing Plzeňského Prazdroje 

      Autor: Eva Soudková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem Plzeňského Prazdroje s cílem analyzovat a informovat veřejnost o jeho ekologických marketingových koncepcích a CSR aktivitách. Teoretická část uvádí základní pojmy z oblasti marketingu ...
    • Inovace v udržitelném nákupování módy: Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitelů 

      Autor: Drahomíra Hrázská; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Kvardová Veronika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-05-31)
      Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním v oblasti udržitelného nakupování módy a zkoumá faktory, které ovlivňují rozhodování spotřebitelů při výběru ekologicky a eticky vyráběného oblečení. Cílem práce je ...
    • Kultura rušení: Co to znamená pro společnost ze je zrušena a existuje-li možnost zotavení reputace. 

      Autor: Elina Kazykhanova; Vedoucí práce: Montenero Vincent Blaise; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-01)
      V posledních letech se reakce veřejnosti na kontroverzní výroky nebo činy společností a celebrit staly viditelnějšími a organizovanějšími. Jednou z nejvýraznějších forem tohoto jevu je cancel culture (kultura rušení), ...
    • Udržitelné chování spotřebitele na trhu módy 

      Autor: Elizaveta Zhukova; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Penčev Lýdia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-12)
      Diplomová práce se zaměřuje na specifika udržitelného spotřebitelského chování generace Z na módním trhu. Hlavním cílem této práce je prozkoumat a zhodnotit udržitelné chování generace Z na módním trhu v období po pandemii ...
    • Uvedení zahraniční B2C značky na japonský trh 

      Autor: Tomáš Brousil; Vedoucí práce: Montenero Vincent Blaise; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-04)
      Cílem této práce je poskytnout obecný přehled kulturních specifik, která ovlivňují japonský trh a spotřebitele, pokud jde o propagaci značky a zacházení s cizí image na japonském trhu. Hlavními zkoumanými tématy jsou chování ...