Prohlížení dle předmětu "consumer behavior"
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
-
Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ... -
Generace Z jako spotřebitelé značky Notino: Analýza nákupního chování a preferencí
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-07)Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním a preferencemi generace Z jako zákazníků značky Notino. Cílem je identifikovat hlavní faktory ovlivňující jejich rozhodování při online nákupu kosmetiky a analyzovat, jaké ... -
Green marketing - CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)Bakalářská práce se zabývá marketingem Plzeňského Prazdroje s cílem analyzovat a informovat veřejnost o jeho ekologických marketingových koncepcích a CSR aktivitách. Teoretická část uvádí základní pojmy z oblasti marketingu ... -
Inovace v udržitelném nákupování módy: Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitelů
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Kvardová Veronika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-05-31)Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním v oblasti udržitelného nakupování módy a zkoumá faktory, které ovlivňují rozhodování spotřebitelů při výběru ekologicky a eticky vyráběného oblečení. Cílem práce je ... -
Kultura rušení: Co to znamená pro společnost ze je zrušena a existuje-li možnost zotavení reputace.
; Vedoucí práce: Montenero Vincent Blaise; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-01)V posledních letech se reakce veřejnosti na kontroverzní výroky nebo činy společností a celebrit staly viditelnějšími a organizovanějšími. Jednou z nejvýraznějších forem tohoto jevu je cancel culture (kultura rušení), ... -
Udržitelné chování spotřebitele na trhu módy
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Penčev Lýdia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-12)Diplomová práce se zaměřuje na specifika udržitelného spotřebitelského chování generace Z na módním trhu. Hlavním cílem této práce je prozkoumat a zhodnotit udržitelné chování generace Z na módním trhu v období po pandemii ... -
Uvedení zahraniční B2C značky na japonský trh
; Vedoucí práce: Montenero Vincent Blaise; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-04)Cílem této práce je poskytnout obecný přehled kulturních specifik, která ovlivňují japonský trh a spotřebitele, pokud jde o propagaci značky a zacházení s cizí image na japonském trhu. Hlavními zkoumanými tématy jsou chování ...