Green marketing - CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Green Marketing - CSR and Marketing Plzeňský Prazdroj
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Eva Soudková
Vedoucí práce
Štědroň Bohumír
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingem Plzeňského Prazdroje s cílem analyzovat a informovat veřejnost o jeho ekologických marketingových koncepcích a CSR aktivitách. Teoretická část uvádí základní pojmy z oblasti marketingu a ekologického marketingu čerpané z dostupných literárních a internetových zdrojů a také zelený marketingový mix. Dále práce přiblíží cíle této formy marketingu, její význam a strategie a objasní rozdíl mezi pojmy Green marketing a Greenwashing. V neposlední řadě vysvětlí pojem společenská odpovědnost. Praktická část pak představí Plzeňský Prazdroj a jeho výrobky a značky. Mimo jiné práce bude zkoumat také to, jak je výrobní proces Plzeňského Prazdroje ekologický a zanalyzuje chování jeho spotřebitelů v závislosti na ekologických změnách, které firma podniká. Na základě analýzy zpráv o odpovědnosti z předešlých let porovná jeho ekologičnost a závazky v oblasti udržitelného podnikání, které si Prazdroj stanovil do roku 2030 s předešlými lety. Společenská odpovědnost podniku bude hodnocena na základě osobních rozhovorů a dotazníkového šetření. Závěrem je zhodnocena cesta, kterou Prazdroj za udržitelným podnikáním urazil a výsledky průzkumu o povědomí veřejnosti o CSR aktivitách. The bachelor thesis deals with the marketing of Plzeňský Prazdroj in order to analyse and inform the public about its environmental marketing concepts and CSR activities. The theoretical part presents basic concepts of marketing and environmental marketing drawn from available literature and internet sources as well as the green marketing mix. Furthermore, the thesis will outline the objectives of this form of marketing, its importance and strategies and clarify the dif-ference between the concepts of Green marketing and Greenwashing. Last but not least, it will explain the concept of social responsibility. The practical part will introduce Plzeňský Prazdroj and its products and brands. Among other things, the thesis will also examine how the production process of Plzeňský Prazdroj is ecological and analyse the behaviour of its consumers in relation to the ecological changes undertaken by the company. Based on an analysis of responsibility reports from previous years, it will compare its eco-friendliness and the sustainability commitments that Prazdroj has set for 2030 with previous years. The corporate social responsibility of the company will be assessed through personal interviews and a questionnaire survey. Finally, the path Prazdroj has taken towards sustainable business and the results of a survey on public awareness of CSR activities are evaluated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...