ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Udržitelné chování spotřebitele na trhu módy

Sustainable Consumer Behavior in the Fashion Market

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Elizaveta Zhukova
Vedoucí práce
Sadílek Tomáš
Oponent práce
Penčev Lýdia
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na specifika udržitelného spotřebitelského chování generace Z na módním trhu. Hlavním cílem této práce je prozkoumat a zhodnotit udržitelné chování generace Z na módním trhu v období po pandemii COVID-19. Teoretická část se věnuje charakteristice generace Z, především z hlediska jejího spotřebitelského chování. Dále vysvětluje základní pojmy týkající se udržitelnosti a spotřebitelského chování. Také představuje specifika módního trhu, včetně dopadů pandemie COVID-19 na tento sektor i na spotřebitele. Praktická část je založena na analýze dat získaných kombinací kvantitativního a kvalitativního výzkumu, konkrétně prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkového rozhovoru s odborníkem z módního odvětví. Výsledky výzkumu byly vyhodnoceny pomocí popisné statistiky a t-testu. Na základě zjištěných specifik spotřebitelského chování generace Z byla formulována strategická doporučení pro módní značky a firmy působící v módním odvětví pro oslovení a navázání vztahu se spotřebiteli z generace Z.
 
The masters thesis focuses on the specifics of sustainable consumer behavior of Generation Z in the fashion market. The main objective of the thesis is to investigate and evaluate the sustainable behavior of Generation Z in the post-COVID-19 fashion market. The theoretical part outlines the characteristics of Generation Z with a particular focus on its behavioral patterns, alongside the concepts of sustainability and consumer behavior. It also describes the specifics of the fashion industry and the impact of the COVID-19 pandemic on both the sector and consumer habits. The practical part presents the analysis of data gained through a combination of quantitative and qualitative research, specifically a survey and an in-depth interview with an expert from the fashion industry. The results of the research were analyzed using descriptive statistics and a t-test. Additionally, strategic recommendations were formulated for fashion brands and companies operating in the fashion industry to attract, engage and establish contact with Generation Z consumers based on the specifics of their consumer behavior identified in the research.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123337
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.770Mb)
PRILOHA (137.5Kb)
POSUDEK (209.1Kb)
POSUDEK (222.9Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [948]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV