Pracovní parametry hybridního raketového motoru o tahu >10kN
Operational parameters of hybrid rocket motor with >10kN thrust
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Ľuboš Jiroušek
Vedoucí práce
Kousal Jaroslav
Oponent práce
Klesa Jan
Studijní obor
Letadlová a kosmická technikaStudijní program
Letectví a kosmonautikaInstituce přidělující hodnost
ústav letadlové technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je simulovat model nového středně velkého hybridního motoru s větším tahem, čím se myslí v desítkách kN. Model reprezentuje fyzikální vlastnosti motoru. Z modelu jsou pak určeny návrhové parametry, kterými jsou rozměry, hmotnost paliva, tlaky uvnitř motoru, tepelný tok, čas hoření a přesný průběh tahu na čase. Parametry budou pak použity jako vstup do konstrukčního návrhu motoru. The goal of this thesis is to simulate model of the new medium sized hybrid rocket motor with higher thrust, which is meant in tens of kN. The model represents physical properties of the motor. From the model are then determined design parameters, which are dimensions, fuel mass, pressures inside the motor, heat flow, burning time and the exact thrust relative to time. They will be then used as input in construction design of the motor.
Kolekce
- Diplomové práce - 12122 [139]