Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Proposal of Communication Strategy for Selected Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Eva Chaloupková
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která se zaslouží o splnění předem stanovených cílů. Teoretická část je zamě-řena především na marketingovou komunikaci a její cíle. Dále se teoretická část zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem, charakterem služeb a v neposlední řadě komunikační strategií a jejím postupem. Praktická část po-pisuje vybraný kosmetický salon a jeho současný stav v rámci marketingové komunikace, na to navazuje marketingová sonda. Marketingová sonda je reali-zována pomocí dotazníkového šetření a strukturovaného rozhovoru. Na zákla-dě marketingové sondy vypracován návrh komunikační strategie, která zajistí splnění předem stanovených cílů. Mezi stanovené cíle v rámci komunikační strategie patří zvýšení počtu zákazníků, udržení stávajících zákazníků a také zvyšování počtu sledujících na nově vytvořených sociálních sítích. The diploma thesis deals with a selected beauty salon and its communication activities. The main subject thesis is an analysis of the current state of commu-nication activities and the proposal of communication campaigns, which will meet predetermined goals. The theoretical part is focused on marketing communication strategy and its goals. Moreover, the theoretical part continues with a marketing and communication mix, the specifics of provided services and other communication strategies and its steps.The practical part describes a selected beauty salon and its current state within marketing communication and its followed by a marketing probe. The marketing probe is carried out by a questionnaire survey and a structured in-terview. Based on the marketing probe a a proposal of communication strate-gy is drafted to ensure the fulfillment of pre-set goals. The set goals within the communication strategy aimes to address new customers, retain existing customers and increasing the number of followers on newly created social networks.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [838]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Plán marketingové komunikace společnosti Profitex, s.r.o.
Autor: Bánová Karolína; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Lipovská Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)Diplomová práce je zaměřena na sestavení plánu marketingové komunikace pro společnost působící na trhu B2B (Business to Business), který bude podkladem pro reálné využití, jeho realizaci a vyhodnocení. Teoretická část práce ... -
Návrh marketingové kampaně
Autor: Tomáš Roztočil; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Tématem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně pro společnost IDSYS, která se zabývá distribucí identifikačních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje ... -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová studie
Autor: Jakub Krištof; Vedoucí práce: Vašek Jan; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)V této diplomové práci se zabývám vytvořením strategie marketingové komunikace pro lyžařskou školu Husky. V teoretické části jsem vymezil pojmy související s marketingovou komunikací. V praktické části se věnuji procesu ...