Plán marketingové komunikace společnosti Profitex, s.r.o.
Marketing Communication Plan for Company Prifitex, s.r.o.
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Bánová Karolína
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Lipovská Elena
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na sestavení plánu marketingové komunikace pro společnost působící na trhu B2B (Business to Business), který bude podkladem pro reálné využití, jeho realizaci a vyhodnocení. Teoretická část práce definuje integrovanou marketingovou komunikaci v obecném měřítku, následně v prostředí B2B a také v mezinárodním prostředí. Podrobněji jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, jejich výhody a nevýhody. V neposlední řadě je rozebrána komunikační strategie firmy, jež zahrnuje strukturu a obsah marketingového komunikačního plánu. V praktické části práce je představena společnost Profitex, s. r. o., její činnost a obchodní zaměření. Následně je analyzován a zhodnocen stav komunikačního mixu na jehož základě je sestaven plán marketingové komunikace firmy pro následující rok. Na závěr jsou představeny konkrétní kampaně navržené v plánu, kde je též zhodnocena jejich účinnost. The diploma thesis is focused on compiling a marketing communication plan for a company operating on the B2B (Business to Business) market, which will be the basis for real use, its implementation and evaluation. The theoretical part of the thesis defines integrated marketing communication on a general scale, subsequently in the B2B environment as well as in the international environment. In more detail are described the various tools of the communication mix, their advantages and disadvantages. Last but not least, the company's communication strategy, which includes the structure and content of the marketing communication plan, is analyzed. In the practical part of the thesis Profitex, s. r. o., its activities and business focus are presented. The state of the communication mix is analyzed and evaluated, based on which the company's marketing communication plan for the following year is compiled. Finally, the specific campaigns proposed in the plan are presented, where their effectiveness is also assessed.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [838]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Author: Eva Chaloupková; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ... -
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Online vs offline marketing ve společnosti Form Factory s.r.o.
Author: Anna Dörflová; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-22)Diplomová práce se zabývá efektivitou online a off-line komunikačního mixu ve společnosti Form Factory s.r.o. na základě teoretických poznatků dostupných z odborné literatury a praktických poznatků získaných prostřednictvím ...