ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové kampaně

Suggestion Marketing Campaign

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Tomáš Roztočil
Vedoucí práce
Jirkovská Blanka
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tématem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně pro společnost IDSYS, která se zabývá distribucí identifikačních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje popis vybraných témat z marketingu, reklamy, marketingové komunikace a tvorby reklamní kampaně. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové činnosti společnosti IDSYS a následně návrh marketingových kampaní pro jednotlivé online komunikační kanály, které společnost využívá. Závěr praktické části obsahuje analýzu dotazníku ohledně spokojenosti zákazníků s novým e-shopem.
 
The topic of the bachelor thesis is the proposal of a marketing campaign for IDSYS company which deals with the distribution of identification products. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains a description of selected topics from marketing, advertising, marketing communication and creation of a marketing campaign. The practical part is focused on the analysis of the company's marketing activities and then proposal of the marketing campaigns for individual online marketing tools used by the company. The end of the practical part contains an analysis of the questionnaire regarding customer satisfaction with the new e-shop.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82423
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (11.08Mb)
PRILOHA (1022.Kb)
POSUDEK (638.2Kb)
POSUDEK (599.4Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1278]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV