Zobrazit minimální záznam

Pricing Strategy for Launching Innovation o the Market



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorMandukhai Hejkalová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:49:45Z
dc.date.available2019-06-11T14:49:45Z
dc.date.issued2019-06-05
dc.identifierKOS-878879634305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82626
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zpracovat návrh cenové strategie při uvedení inovativního produktu na trh. Návrh se zaměřuje na volbu nejvhodnější koncové ceny produktu s cílem maximalizovat podíl na trhu. Pro tyto návrhy byla aplikovaná cenová analýza Conjoint a cenová analýza Van Westendorp. Součástí diplomové práce byl marketingový výzkum určený pro 25 kardiochirurgů a intervenčních kardiologů s cílem získat data pro stanovení preferenční ceny. Dále byla hodnocena znalost ceny produktů na trhu, vnímaná přidaná hodnota produktu a revenue index.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to elaborate a price strategy proposal when launching an innovative product on the market. The proposal focuses on choosing the most appropriate end price for the product to maximize market share. Conjoint price analysis and Van Westendorp price analysis were applied to these proposals. The diploma thesis included marketing research designed for 25 cardiac surgeons and interventional cardiologists to obtain data for preferential prices. Furthermore, the price of products on the market, the added value of the product and the revenue index were evaluated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectTAVIcze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectzavedení nového produktu na trhcze
dc.subjectcenová senzitivitacze
dc.subjectconjointcze
dc.subjectTAVIeng
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectnew product launcheng
dc.subjectprice sensitivityeng
dc.subjectconjointeng
dc.titleNávrh cenové strategie při uvedení inovace na trhcze
dc.titlePricing Strategy for Launching Innovation o the Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJarolím Martin
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam