ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11134
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11134
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Plovoucí molo z vláknobetonu

The fibre-concrete floating pontoon

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Matějka Jan
Vedoucí práce
Ryjáček Pavel
Oponent práce
Klimeš Petr
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
Obhájeno
2019-02-11



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Účelem této práce byl základní návrh systému ponorných vláknobetonových mol. Byla navržena geometrie segmentů a určena jejich maximální zatížitelnost. Dále byla navržená konstrukce mol analyzována pomocí numerických modelů a byla posouzena ve všech relevantních mezních stavech. Byl navržen unikátní systém spojovacích prvků. Byla navržena, provedena a vyhodnocena experimentální zkouška únosnosti těchto prvků.
 
The purpose of this work was the basic design of a system of immerseble fiber-reinforced concrete piers. Segment geometry has been designed and their maximum load capacity is determined. Furthermore, the design was measured using numerical models and was evaluated in all relevant marginal states. A unique system of fasteners has been designed. An experimental test of the bearing capacity of these elements has been proposed, performed and evaluated.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/81149
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (12.59Mb)
PRILOHA (354.4Kb)
PRILOHA (257.6Kb)
PRILOHA (261.4Kb)
PRILOHA (271.6Kb)
PRILOHA (248.2Kb)
POSUDEK (622.9Kb)
POSUDEK (563.8Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 11134 [630]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV