Zobrazit minimální záznam

The Lead Generation Process in the Selected Company and Its Optimization in the Online Environment



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorChládek Marek
dc.date.accessioned2019-02-20T11:07:29Z
dc.date.available2019-02-20T11:07:29Z
dc.date.issued2019-02-09
dc.identifierKOS-786211098905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80731
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá procesem získávání kontaktů s obchodní příležitostí (tzv. leadů) ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. a následně jeho optimalizací v online prostředí. V úvodu teoretické části je představen B2B trh, na kterém společnost 2N působí. Dále se práce zaměřuje na online marketing a zejména na kanály, jež 2N v praxi využívá. Důraz je kladen na část lead managementu, kde jsou představeny teorie získávání a řízení kontaktů s obchodní příležitostí. V praktické části je představena společnost 2N TELEKOMUNIKACE a.s. s důrazem na představení procesu získávání leadů, jejich jednotlivých kanálů, identifikace úzkých míst a návrh opatření pro jejich odstranění. Závěr diplomové práce se věnuje odhadu kalkulace dosavadních výnosů z realizovaných opatření.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses on lead generation process in 2N TELEKOMUNIKACE a.s. and its process optimization in an online environment. B2B market is introduced in an introduction section of this thesis. The thesis introduces an online marketing and especially channels 2N uses in practice. The part of thesis about lead management and lead generation is emphasized. The company 2N TELEKOMUNIKACE a.s. is introduced in practical part, focusing on lead generation process introduction, its individual channels, bottlenecks and suggestions to eliminate those bottlenecks. An estimated calculation of revenues of implemented are at the end of the diploma thesis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectgenerování leadů,řízení leadů,získávání leadů v online prostředí,online marketing,proces získávání leadůcze
dc.subjectlead generation,lead management,online lead generation,online marketing,lead generation process eng
dc.titleProces získávání kontaktů s obchodní příležitostí ve vybrané společnosti a jeho optimalizace v online prostředícze
dc.titleThe Lead Generation Process in the Selected Company and Its Optimization in the Online Environmenteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2019-02-14
dc.contributor.refereeHolková Lenka
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam