ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Proces získávání kontaktů s obchodní příležitostí ve vybrané společnosti a jeho optimalizace v online prostředí

The Lead Generation Process in the Selected Company and Its Optimization in the Online Environment

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Chládek Marek
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Holková Lenka
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podniku
Studijní program
Řízení rozvojových projektů
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií
Obhájeno
2019-02-14



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá procesem získávání kontaktů s obchodní příležitostí (tzv. leadů) ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. a následně jeho optimalizací v online prostředí. V úvodu teoretické části je představen B2B trh, na kterém společnost 2N působí. Dále se práce zaměřuje na online marketing a zejména na kanály, jež 2N v praxi využívá. Důraz je kladen na část lead managementu, kde jsou představeny teorie získávání a řízení kontaktů s obchodní příležitostí. V praktické části je představena společnost 2N TELEKOMUNIKACE a.s. s důrazem na představení procesu získávání leadů, jejich jednotlivých kanálů, identifikace úzkých míst a návrh opatření pro jejich odstranění. Závěr diplomové práce se věnuje odhadu kalkulace dosavadních výnosů z realizovaných opatření.
 
The diploma thesis focuses on lead generation process in 2N TELEKOMUNIKACE a.s. and its process optimization in an online environment. B2B market is introduced in an introduction section of this thesis. The thesis introduces an online marketing and especially channels 2N uses in practice. The part of thesis about lead management and lead generation is emphasized. The company 2N TELEKOMUNIKACE a.s. is introduced in practical part, focusing on lead generation process introduction, its individual channels, bottlenecks and suggestions to eliminate those bottlenecks. An estimated calculation of revenues of implemented are at the end of the diploma thesis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80731
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.534Mb)
PRILOHA (484.0Kb)
POSUDEK (136.2Kb)
POSUDEK (611.2Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [933]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o. 

    Autor: Zörkler Jakub; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Čekalová Jaroslava
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)
    Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ...
  • Online marketingová komunikace v eventové agentuře 

    Autor: Kristýna Zahradníčková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Benešová Klára
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)
    Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ...
  • Marketing ve finančním poradenství 

    Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV