Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o.
Online Marketing and its Application for Company PPI - protipožární dveře s.r.o.
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Zörkler Jakub
Supervisor
Joudalová Barbora
Opponent
Čekalová Jaroslava
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního projektu online rekla-my a popisu dosavadní online komunikace, byl sestaven tří fázový online komunikační plán, využívající ucelený soubor online komunikačních prostředků. Za pomocí odhadů provozu online komunikace byl pro tento plán navržen také rozpočet. Práce dále doporučuje následné vhodné kroky, kterými by se společnost měla zabývat. Hlavním přínosem této bakalářské práce je přesně na míru vytvořený plán komunikace pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o. s cílem zvýšení povědomí o pro-duktu této společnosti. Navržené komunikační aktivity a prostředky vychází z teoretického podkladu jenž je obsažen v první části práce. Teoretická část se věnuje definici cílového zákazníka, marketingové komunikaci, komunikačnímu mixu a následně online marketingu a jeho analýze. The aim of this bachelor thesis is to design an online communication campaign for the company PPI - protipožární dveře s.r.o., which produces, among other products, unique fire-proof doors with ventilation. Based on the analysis of a pilot online advertising project and a description of existing online communication, a three-phase online communication plan was developed using a comprehensive set of online communication tools. The budget has also been proposed for this plan using online traffic estimates. The work also recommends subsequent appropriate steps to be taken by the company. The main contribution of this bachelor's thesis is a precisely tailored communication plan for the company PPI - protipožární dveře s.r.o. to raise awareness of the company's product. The proposed communication activities and resources are based on the theoretical background that is contained in the first part of the thesis. The theoretical part deals with definition of target customer, marketing communication, communication mix and consequently with online marketization and its analysis.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [623]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Online marketingová komunikace v eventové agentuře
Author: Kristýna Zahradníčková; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Benešová Klára
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ... -
Marketing ve finančním poradenství
Author: Marie Ortová; Supervisor: Procházka Jan; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ... -
Online vs offline marketing ve společnosti Form Factory s.r.o.
Author: Anna Dörflová; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-22)Diplomová práce se zabývá efektivitou online a off-line komunikačního mixu ve společnosti Form Factory s.r.o. na základě teoretických poznatků dostupných z odborné literatury a praktických poznatků získaných prostřednictvím ...