Inovace externího personálního marketingu se zaměřením na České vysoké učení technické v Praze ve ŠKODA auto, a.s.
Innovation of external personnel marketing with focus on The Czech Technical University in Prague in ŠKODA auto, a.s.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Majerová Klára
Vedoucí práce
Dvořáková Zuzana
Oponent práce
Opekarová Adéla
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2018-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá externím personálním marketingem zaměřeným na spolupráci se školami. Cílem práce je zhodnotit externí personální marketing se zaměřením na České vysoké učení technické v Praze ve ŠKODA AUTO a.s. a následně navrhnout jeho inovaci. Teoretická část uceleně předkládá dosavadní poznatky a souvislosti dané problematiky. Vysvětluje pojmy inovace a kreativita. Prezentuje typy a druhy inovací a inovační proces. Představuje druhy kreativity a metody kreativního myšlení. Vymezuje pojmy personální marketing a personální marketingový mix. Detailněji se zabývá externím personálním marketingem a s tím souvisejícími aspekty, jako je budování značky zaměstnavatele a spolupráce se školami. Z teoretického základu vychází vlastní výzkum, který kombinuje kvantitativní a kvalitativní metody zkoumání. V praktické části je představena vybraná společnost a jsou prezentovány výsledky z dotazníkového šetření a rozhovorů se studenty. Na základě výstupů z provedeného výzkumu je pro oddělení Spolupráce se školami ŠKODA AUTO a.s. navržena inovace externího personálního marketingu se zaměřením na České vysoké učení technické v Praze. The thesis deals with external personnel marketing focused on cooperation with schools. The aim is to evaluate external personnel marketing with focus on The Czech Technical University in Prague in ŠKODA AUTO a.s. and to propose its innovation. The theoretical part presents the existing knowledge and context of the given issue. It explains the terms "innovation" and "creativity". It presents different kinds of innovation and innovation process. It introduces types of creativity and methods of creative thinking. It defines the terms "personnel marketing" and "personnel marketing mix". It deals in detail with external personnel marketing and related aspects such as employer branding and collaboration with schools. The theoretical basis forms the foundation of my own research which combines quantitative and qualitative methods. In the practical part, a selected company is presented and results from the questionnaire survey and interviews with students are introduced. Based on the research outputs, an innovation of external personnel marketing with the focus on The Czech Technical University in Prague is proposed for the department of Cooperation with Schools ŠKODA AUTO a.s.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]