Show simple item record

Market analysis with respect to CarTec Group, s.r.o.



dc.contributor.advisorPošta Vít
dc.contributor.authorLučková Martina
dc.date.accessioned2019-02-20T10:41:46Z
dc.date.available2019-02-20T10:41:46Z
dc.date.issued2019-02-07
dc.identifierKOS-593779640005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/79521
dc.description.abstractTáto bakalárska práca je zameraná na analýzu trhu z pohľadu spoločnosti CarTec Group, a.s., ktorá v rámci automobilového priemyslu pôsobí v oblasti predaja a služieb. Práca je rozdelená na dve čas-ti, a to teoretickú a praktickú. Prvá polovica je zameraná na teóriu a základné znalosti nevyhnutné pre spracovanie praktickej časti práce. Úlohou teoretickej časti je objasniť systém analyzovania vonkajšieho prostredia a popísať spôsob, akým by jednotlivé faktory mohli ovplyvniť firmu a jej rozhodovanie. V druhej polovici práce je tento teoretický základ aplikovaný na konkrétnu spoločnosť. Úvod praktickej časti patrí stručnému predstaveniu spoločnosti, po ktorom nasledujú jednotlivé analýzy externého prostredia.cze
dc.description.abstractThe bachelors thesis is focused on market analysis from the perspective of CarTec Group a.s. which operates in automotive industry primary in the area of sales and services. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The first part is focused on the theory and essential knowledge necessary for the other - practical part of thesis. The role of theoretical part is to clarify the system of external environment analysis and describes how factors may influence the company and its decision-making. In the second part of the thesis there is theoretical basis applied on a specific company. The introduction of the practical part belongs to a brief presentation of the company followed by individual analyses of the external environment.eng
dc.language.isoSLO
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectAnalýza prostredia spoločnosti,makroprostredie,mikroprostredie,SLEPTE analýza,SWOT analýza,Porterova analýza piatich konkurenčných sílcze
dc.subjectAnalysis of the market environment,macro-environment,micro-environment,SLEPTE analysis,SWOT analysis,Porter's five forces analysiseng
dc.titleAnalýza trhu z pohledu společnosti CarTec Group, s.r.o.cze
dc.titleMarket analysis with respect to CarTec Group, s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2019-02-12
dc.contributor.refereeČámská Dagmar
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record