Zobrazit minimální záznam

The Marketing Communication Mix of Particular Project



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorNováková Karolína
dc.date.accessioned2018-01-25T21:38:14Z
dc.date.available2018-01-25T21:38:14Z
dc.date.issued2018-01-18
dc.identifierKOS-695600103805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/74027
dc.description.abstractNáplní této diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu, na základě, které je vytvořena nová komunikační strategie pro sportovně zaměřený projekt JSMEINLINE. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se této problematiky a dále jsou zde popsány doporučující kroky různých autorů při tvorbě nové komunikační strategie. Na základě těchto kroků je vytvořen vlastní návrh postupu, který je aplikován v praktické části. V praktické části je dále charakterizován výše zmiňovaný projekt JSMEINLINE. Zpočátku je provedena analýza současného stavu pomocí situační analýzy, kterou lze označit za základní pilíř pro tvorbu nové komunikační strategie a dále se práce zabývá stanovením cíle kampaně, výběrem cílové skupiny, tvor-bou kreativního sdělení, výběrem vhodných komunikačních nástrojů, stanovením časového plánu a výše rozpočtu, průběhem realizace a definováním prvků kontroly.cze
dc.description.abstractThe content of this thesis is the analysis of a current situation and then creation of a communication strategy for the project JSMEINLINE. Firstly, the teoretical part contains essential terms regarding this topic. Secondly, it states recommended aproaches of different authors on how to proceed with making new communication strategy. Initially, in the practical part my own project procedure is done based on the recom-mended ones in the theoretical part. Next, the analysis of current state is done using situation analysis which is the cornerstone of making new communication strategy. Lastly, the thesis deals with establishment of the main objective of the campaign, choice of the target group, creation of the creative statement, selection of the suitable comunication tools, schedule and the size of budget, realization and monitoring of the proposed activities.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing,komunikační mix,komunikační strategie,marketingová komunikace,direct marketing,osobní prodej,podpora prodeje,reklama,public realationscze
dc.subjectMarketing,Communication Mix,Communication Strategy,Marketing Communication,Direct Marketing,Personal Selling,Advertising,Public Relationseng
dc.titleMarketingový komunikační mix vybraného projektucze
dc.titleThe Marketing Communication Mix of Particular Projecteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeHanzlík Petr
theses.degree.disciplineŘízení regionálních projektůcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam