Prohlížení oddělení veřejné správy a regionálních studií dle autora "Štěpánek Petr"
-
Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s.
Autor: Petra Havlišová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Maršíková Šárka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické ... -
Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
Autor: Natálie Rejčová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ... -
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
Autor: Matyáš Batěk; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ... -
Koncept active city:plán rozvoje města
Autor: Jiří Polena; Vedoucí práce: Hudeček Tomáš; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj konceptu active cities, tedy na roz-voj podmínek pro umožnění aktivního života obyvatel ve zvoleném městě Strakonice. Dále hodnotí současnou situaci ve Strakonicích a podle toho ... -
Koncept chytrého parkování pro město Bruntál
Autor: Foltýnek Stanislav; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Vytlačil Dalibor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)Tato diplomová práce se zabývá chytrým parkováním ve městě Bruntál. Jako první je v této práci vytyčen problém s parkováním, které sužuje Bruntál a je srovnán s jinými městy v ČR. Dále jsou stanoveny cíle, kterých che město ... -
Marketing botanické zahrady
Autor: Alexandra Vojáčková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ... -
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Autor: Ondřej Skořepa; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ... -
Marketingová podpora internetového obchodu
Autor: Kristýna Slepičková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Hlava Eduard
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická ... -
Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s.
Autor: Adam Kuba; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ... -
Marketingový plán sklářské firmy
Autor: Jan Havránek; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro firmu LuxLighting s.r.o. a to především prostřednictvím sociálních sítí, které budou v celém projektu mar-ketingu hrát hlavní roli. Práce je rozdělena na ... -
Marketingový plán vybrané společnosti
Autor: Kristýna Krejsarová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ... -
Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
Autor: Tereza Racková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ... -
Návrh strategického plánu obce Vyžlovka
Autor: Želechovská Klára; Vedoucí práce: Hudeček Tomáš; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)Hlavním cílem této diplomové práce je sestavit návrh Strategického plánu obce Vyžlovka. Teoretická část práce mapuje problematiku strategického plánování, popisuje proces a doporučenou strukturu při tvorbě strategického ... -
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí
Autor: Thi Thu Phuong Lai; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ... -
Plán rozvoje elektromobility města
Autor: Štolfa Jakub; Vedoucí práce: Hudeček Tomáš; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-16)Diplomové práce "Plán rozvoje elektromobility města" se zaměřuje na rozvoj elektromobility města Litoměřice. Hodnotí současný stav elektromobility v Litoměřicích a na základně tohoto zhodnocení navrhuje opatření, která ... -
Program rozvoje města Rožďalovice
Autor: Antoshova Yuliya; Vedoucí práce: Hudeček Tomáš; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-08)Tato diplomová práce se zabývá tvorbou Programu rozvoje pro město Rožďalovice. V analytické části popisuje základy fungování obcí a měst. Vysvětluje potřebu strategických dokumentů pro řízení města. Konkrétně se pak zaměřuje ... -
Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily
Autor: Tomáš Kučera; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Náhlovská Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na ... -
Role influencerů při budování značky
Autor: Denisa Dangelová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Bakalářská práce „Role influencerů při budování značky“ se zabývá budováním značky prostřednictvím influencerů a sociálních sítí, na kterých působí. Cílem práce je ujasnit pojem „značka“, předat základní informace o ... -
Rozvoj metropolitní alternativní dopravy ve strategickém plánování
Autor: Sedakovová Karolína; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Hudeček Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-23)Cílem diplomové práce je analýza alternativních způsobů využití dopravy v hlavním městě Praha v rámci konceptu Smart cities a komparace projektů Smart cities - mobility z vybraných evropských měst: Vídně, Kodaně a Amsterdamu. ... -
Smart buildings ve strategickém plánování
Autor: Moravcová Vendula; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-29)Tato diplomová práce slouží k orientaci v problematice implementace konceptu Smart Buildings v rámci strategického plánování. Součástí práce je výklad pojmů, které souvisejí se zaváděním tohoto konceptu jako je Industry ...