Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily
Case study: Proposal of Marketing Campaign for electric cars
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Tomáš Kučera
Supervisor
Štěpánek Petr
Opponent
Náhlovská Michaela
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
oddělení veřejné správy a regionálních studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje historii automobilismu, typy elektrifikace, definuje marketingové nástroje a další používané metody. V praktické části je provedena aktuální situační analýza za pomocí nástrojů uvedených v teoretické části, stanoveny marketingové cíle a segmenty. Následně byla navržena marketingová kampaň na elektrovozidlo včetně rozpočtu a harmonogramu. Master thesis, whose name is „Case study: Proposal of Marketing Campaign for electric cars“ is dealing with proposal of real marketing camapign for electric car Mustang Mach-E from american car company Ford. Master thesis has got two parts. Theoretical consist of motoring history, types of electrification, defines marketing tools and another used methods. In practial part of Master thesis is make current situation analysis with support of tools which was mentionted in theoretical part of this thesis, set marketing goals and segments. Then was proposed marketing campaign for elektric vehicle with harmonogram and budget.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...