ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Public Administration and Regional Studies
  • Master Theses - 32165
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Public Administration and Regional Studies
  • Master Theses - 32165
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová podpora internetového obchodu

Marketing support of e-shop

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Kristýna Slepičková
Supervisor
Štěpánek Petr
Opponent
Hlava Eduard
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení veřejné správy a regionálních studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením předmětu komunikace a internetovým marketingem. Dále je teoretická část zamě-řena na definování nástrojů e-commerce a online marketingových nástrojů, které jsou detailně rozepsány. Praktická část vychází z teoretické části, kde je představen internetový obchod a vy-hotovena analýza konkurence a analýza online marketingových aktivit, jež e-shop využívá. Hlav-ním přínosem práce je analýza internetových nástrojů marketingu pro vybraný internetový ob-chod a doporučení pro jeho rozvoj prostřednictvím vybraných online nástrojů.
 
This diploma thesis is focused mainly on the internet marketing, tools and their subsequent analysis for selected internet shop. The diploma thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part of this diploma thesis deals with the definition of the subject of communication and internet marketing. The next theoretical part focuses on the definition of e-commerce tools and online marketing tools, which are analyzed in detail. The practical part is based on the theoretical part, where the e-shop is introduced, and the analysis of the competition and the analysis of the online marketing activities used by the e-shop are completed. The main contribution of this work is the analysis of internet marketing tools for selected internet business and recommendations for its development through selected online tools.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/86440
View/Open
PLNY_TEXT (2.573Mb)
PRILOHA (252.3Kb)
POSUDEK (224.2Kb)
POSUDEK (99.62Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32165 [78]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV