ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový plán vybrané společnosti

Marketing Plan of the Selected Company

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kristýna Krejsarová
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Janouch Viktor
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení veřejné správy a regionálních studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového plánování, stručně definovány služby, shrnuta jejich historie a definovány typické vlastnosti. Následně je představena marketingová komunikace včetně marketingového mixu 7P, který je pro služby typický. V praktické části je představen aktuální marketingový plán společnosti dameji-dlo.cz. s.r.o. a na základě výstupů jsou stanoveny kroky pro zlepšení.Výstupy byly získány především ze SWOT analýzy, která je pro marketingový plán klíčová. V rámci analýzy byly zjištěny silné stránky v podobě silného pokrytí a známosti brandu. Zároveň byla zjištěna slabá stránka v podobě logistiky, které se věnuji i v rámci doporučení pro zlepšení. Příležitosti damejidlo.cz s.r.o. tvoří především možnost spolupráce s novými restauracemi a nabídnutí zákazníkům větší možnos-ti výběru. Jako poslední byla definována hrozba, kterou tvoří konkurence, která vstoupila na trh v minulém roce. Zároveň je za hrozbu považována konkurence, která by v dalších letech mohla na trh vstoupit, vzhledem k potenciálu a růstu, kte-rý vykazuje.
 
The bachelor thesis deals with marketing planning of damejidlo.cz s.r.o. The aim of the thesis is to evaluate the marketing plan and suggest steps for improvement. The theoretical part introduces individual steps of marketing planning, briefly de-fines services, summarizes their history and defines typical features. Later, market-ing communication is introduced, including 7Ps marketing mix which is typical for services. The practical part introduces the current marketing plan of the analysed company damejidlo.cz s.r.o. and, based on the outputs, steps for improvement are set.The outputs come mainly from the SWOT analysis, which is crucial for the marketing plan. The analysis identified strengths in the strong coverage, brand awareness and today's hurried time, which is in favor of the company's activities. Also,a weakness was found in the logistics–which I deal with in the recommendation part. Opportunities of damejidlo.cz s.r.o. consist mainly of the cooperation with new restaurants and hereby offering more choices to customers. Last, the threat was defined, which is the competitor that entered the market last year. Possible other threat is any other competitor that would enter this growing market, which also has a great potential.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82438
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.198Mb)
PRILOHA (682.6Kb)
POSUDEK (268.7Kb)
POSUDEK (906.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32165 [73]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV