ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Public Administration and Regional Studies
  • Bachelor Theses - 32165
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Public Administration and Regional Studies
  • Bachelor Theses - 32165
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)

Innovative Marketing Tools for Selected Sports (Case Study, Feasibility Study)

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Natálie Rejčová
Supervisor
Štěpánek Petr
Opponent
Jemala Marek
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
institut veřejné správy a regionálních studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly použity metody analýzy, deskripce a syntézy.
 
This Bachelor thesis deals with the issue of new trends in sports marketing. The basic objective is to describe and analyse in detail the new trends that are finding their application in the field of sports marketing. Methods of analysis, description and synthesis were used.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/95088
View/Open
PLNY_TEXT (1.774Mb)
PRILOHA (279.6Kb)
POSUDEK (202.3Kb)
POSUDEK (341.6Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32165 [36]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Rekonstrukce Tip sport arény na Výstavišti na sportovní haly 

    Author: Sovová Anna; Supervisor: Kopřiva Miloš; Opponent: Hořejší Ivan
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-22)
    Předmětem diplomové práce studie Konverze sportovní haly na Výstavišti v pražských Holešovicích. Záměr konverze objektu je zvýšení využitelnosti a snížení kapacity hledišť. Obou cílů je dosaženo vložením druhé budovy na ...
  • Sports Hall with Arched Roof 

    Author: Waisová Vanda; Supervisor: Jandera Michal
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-24)
  • Současné trendy ve vývoji staveb pro sport 

    Author: Paroubková Jitka; Supervisor: Dvořák Václav; Opponent: Kopřiva Miloš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-01)
    Práce se zabývá vývojem staveb pro sport, a to zejména z hlediska typologického. Cílem práce je, na základě poznání vývoje tohoto druhu staveb do současnosti, určit předpokládaný směr jejich vývoje do budoucnosti. Typologie ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV