ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)

Innovative Marketing Tools for Selected Sports (Case Study, Feasibility Study)

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Natálie Rejčová
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Jemala Marek
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut veřejné správy a regionálních studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly použity metody analýzy, deskripce a syntézy.
 
This Bachelor thesis deals with the issue of new trends in sports marketing. The basic objective is to describe and analyse in detail the new trends that are finding their application in the field of sports marketing. Methods of analysis, description and synthesis were used.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/95088
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.774Mb)
PRILOHA (279.6Kb)
POSUDEK (202.3Kb)
POSUDEK (341.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32165 [66]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Rekonstrukce Tip sport arény na Výstavišti na sportovní haly 

    Autor: Sovová Anna; Vedoucí práce: Kopřiva Miloš; Oponent práce: Hořejší Ivan
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-22)
    Předmětem diplomové práce studie Konverze sportovní haly na Výstavišti v pražských Holešovicích. Záměr konverze objektu je zvýšení využitelnosti a snížení kapacity hledišť. Obou cílů je dosaženo vložením druhé budovy na ...
  • Sports Hall with Arched Roof 

    Autor: Waisová Vanda; Vedoucí práce: Jandera Michal
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-24)
  • Současné trendy ve vývoji staveb pro sport 

    Autor: Paroubková Jitka; Vedoucí práce: Dvořák Václav; Oponent práce: Kopřiva Miloš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-01)
    Práce se zabývá vývojem staveb pro sport, a to zejména z hlediska typologického. Cílem práce je, na základě poznání vývoje tohoto druhu staveb do současnosti, určit předpokládaný směr jejich vývoje do budoucnosti. Typologie ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV