ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení veřejné správy a regionálních studií
  • Bakalářské práce - 32165
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu

Complex Use of Social Media in Personal Branding

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Matyáš Batěk
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Šikýř Martin
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut veřejné správy a regionálních studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování na sociálních mediích. Praktická část se poté zaměřuje na vytvoření individuálního plánu na sociálních sítích, který povede k posílení osobního brandu zadavatele.
 
This bachelor thesis Is dealing with the topic of personal branding on social media. In Its theoretical part It describes various modern social media, It defines personal branding and what methods can be used to create and strengthen the personal brand on social media. Practical part Is focused on creating an Individual plan on social media strengthening submitters personal brand.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/94741
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.101Mb)
PRILOHA (418.0Kb)
POSUDEK (213.6Kb)
POSUDEK (643.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32165 [78]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Sledování hráčů florbalu ve videu z horního pohledu 

    Autor: Miroslav Purkrábek; Vedoucí práce: Matas Jiří; Oponent práce: Franc Vojtěch
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
    Tato práce představuje nový sytém pro sledování osob ve sportovních videích. Systém se zaměřuje na sledování osob při pohledu shora. Pro detekci slouží upravená síť YOLO, dotrénovaná síť ResNet slouží pro porovnání podobnosti ...
  • Detekce a sledování pohybu osob v kamerových záznamech 

    Autor: Kozák Jan; Vedoucí práce: Jiřina Marcel; Oponent práce: Klouda Karel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-14)
    Analytická část této práce nabízí úvod do oblasti detekce a sledování osob. Nejčastěji využívané metody pracující s jednou a více statickými kamerami jsou kategorizovány a popsány. V části Návrh a Implementace je představena ...
  • Implementace principů GDPR ve společnosti AF Consult s.r.o. 

    Autor: Mrázová Pavla; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)
    Tato diplomová práce se zabývá prozkoumáním a implementací principů Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) ve společnosti AF-Consult Czech Republic, s.r.o. Práce nejdříve teoreticky popisuje problematiku a změny ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV