Show simple item record

Online Marketing at Empire CZ



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorTrumpich Daniel
dc.date.accessioned2017-06-07T16:19:25Z
dc.date.available2017-06-07T16:19:25Z
dc.date.issued2017-05-18
dc.identifierKOS-695600099205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70391
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zhodnocení dosavadní marketingové komunikace společnosti Empire CZ a analýza využití jednotlivých nástrojů, které jsou na internetu k dispozici. Práce se zabývá webovými stránkami společnosti jako hlavním komunikačním kanálem, zdroji návštěvnosti, a úspěšností webu v plnění stanovených cílů. E-mailová komunikace a komunikace na sociálních sítí jsou využívány v menším měřítku, jsou však rovněž součástí analýzy. Na základě provedených analýz jsou stanovena doporučení pro budoucí využití marketingových nástrojů.cze
dc.description.abstractThe goal of the thesis is to evaluate current marketing communication results of Empire CZ and analyse individual tools available on the internet. The thesis contains evaluation of the company website as its main communication channel, where visitors come from, and how successful the website is in reaching set goals. E-mail communication and social media communication are used on a smaller scale, but appear in the analysis as well. Based on the analysis, recommendations were made for the use of marketing tools in the future.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOnline marketing, Internetový marketing, reklama ve vyhledávání, sociální sítě, e-mailový marketingcze
dc.subjectOnline marketing, internet marketing, search engine marketing, social networks, e-mail marketingeng
dc.titleOnline marketing společnosti Empire CZcze
dc.titleOnline Marketing at Empire CZeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeŠíbl Martin
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Files in this item






This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record