ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stres v profesi učitele

Stress in Teacher´s Profession

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Průchová Jitka
Vedoucí práce
Vobořilová Jarmila
Oponent práce
Dobrovská Dana
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Studijní program
Specializace v pedagogice
Instituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na stres v profesi učitele. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je specifikovat problematiku stresu, popsat zátěžové situace učitelů, stresory, příčiny a důsledky zátěží. V návaznosti na to je popsána osobnost učitele a strategie zvládání stresových situací. Cílem praktické části je dotazníkovým šetřením zjistit, jak učitelé na základních a středních školách zvládají stresové situace, co je pro učitele nejvíce stresující a jakým způsobem se stresu brání. Závěr je věnován opatřením, která pomohou zmírnit negativní stresové situace učitelů.
 
This bachelor thesis focuses on stress of teachers in their workplace. It is divided into two parts - theoretical and practical. Goal of the theoretical part is to generally specify the problem of stress, describe stressful situations in teachers' jobs and causes and consequences of these situations. In addition to the above, teacher's personality and strategy of dealing with stressful situations is covered. Goal of the practical part is, through questionnaire survey, find out how teachers in elementary schools and high schools handle stressful situations, what is the most stressful for them and how they protect themselves from stress. Conclusion is dedicated to precautions, which can be taken by teachers in order to reduce the amount of stress in the workplace.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70057
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.633Mb)
POSUDEK (256.8Kb)
POSUDEK (285.1Kb)
PRILOHA (535.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1304]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV