ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Online vs offline marketing ve společnosti Form Factory s.r.o.

Online vs offline marketing at Form Factory s.r.o.

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Anna Dörflová
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Štědroň Bohumír
Study program
Projektové řízení inovací
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá efektivitou online a off-line komunikačního mixu ve společnosti Form Factory s.r.o. na základě teoretických poznatků dostupných z odborné literatury a praktických poznatků získaných prostřednictvím osobních schůzek a rozhovorů s manažerem marketingu a dotazníkového šetření mezi zákazníky společnosti Form Factory s.r.o. Cílem práce je analýza a zhodnocení současně využívaných nástrojů komunikačního mixu, jeho testování v kontextu zákaznické cesty a návrh optimalizace.
 
The Diploma Thesis deals with effectiveness of online and off-line communication mix at Form Factory s.r.o. based on theoretical knowledge form literature, pratical knowledge gained through a face-to-face meetings and interviews with marketing manager and a subsequent survey between costumers of Form Factory s.r.o. The aim of this work is to analyze and evaluate currently used tools of communication mix, its testing in the context of customer path and proposal of optimization.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/89726
View/Open
PLNY_TEXT (2.676Mb)
PRILOHA (260.0Kb)
POSUDEK (731.6Kb)
POSUDEK (696.0Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [692]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti 

    Author: Valerie Tomášková; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Králová Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
    Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na ...
  • Online marketingová komunikace v eventové agentuře 

    Author: Kristýna Zahradníčková; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Benešová Klára
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)
    Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ...
  • Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o. 

    Author: Zörkler Jakub; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Čekalová Jaroslava
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)
    Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV